KIWI anmeldelser fra ansatte i Oslo

Oslo9 anmeldelser
Gøy arbeidsplass
Hyggelig og bra sted å jobbe på. Traff snille folk.
Bra
Bra nok hvis du er student eller vil jobbe deltid . Veldig dårlig arbeidsmiljø
Bra arbeidsplass
Kasse, vare påfyll, kundeservice og fokuser på kunden.
Butikkmedarbe
Hei
Jeg har 5års butikkmedarbeider erfaring, nå jobber jeg som ringe

Vikarer på Kiwi. Jeg ønsker å jobbe som butikkmedarbeider på kiwi som på Oslo. Kan dere hjelpe meg med å finne jobb.

Hilsen

Pari
Kiwi gjør deg deprimert
Hadde 3 måneders praksisplass på en Kiwi i Oslo via NAV.

Kan nevne alle ulempene:

1. Du jobber for omtrent 25 kr i timen dersom du er ute i praksis uten å hatt fast jobb før (da har du rett til arbeidsavklaringspenger).

2. Sjefen vil og kommer til å behandle deg som en bikkje. Men tanke på at du er en gratis ressurs for butikken siden NAV er de som betaler deg, synes jeg jaggu meg at Kiwi-sjefer skal ta litt hensyn til praksiskandidater. Jeg måtte jobbe fra 15 - 23.30 tre ganger i uka i 3 måneder. Fra sjefens side var dette en fordel da han slapp å betale meg ''kveldstillegg''. For meg var det bare kjipt og måtte jobbe så seint uten noe tillegg, og kun for 25 kr i timen. Sa i fra at jeg ønsket kun morgenvakter, men det ville han neppe gå med på.

3. Uansett hvor hardt du arbeider, er det aldri bra nok for sjefen. Han vil presse deg og tvinge deg til å jobbe mye mer effektiv enn du allerede gjør, bare for at han kan få brukt deg til at du er verdt. Jeg jobbet i mye fortere tempo enn de som hadde fast/deltid stilling der (Siden jeg kun var der i praksis, måtte jeg imponere for å få en mulig fast stilling etterhvert. De som har fast stilling, bryr seg ikke om hvor ineffektive de selv er, fordi de har jo allerede jobb)

4. Du blir rett og slett brukt for å øke budsjettet til Kiwi butikken du jobber på. Sjefer på Kiwi har et budsjett i avtale med ''Kiwi-lederne''. Dersom Kiwi-sjefen klarer å sørge for å samle inn mer enn dette budsjettet, vil hen få ''bonuslønn''. Det Kiwi-sjefer gjør med de som jobber der via NAV/praksis, er at han bruker deg som gratis arbeidskraft
 - mer...
Fordeler
Ble heldivis ikke suicidal, selv om jeg ble deprimert
Ulemper
Dårlig sjef, useriøse kollegaer, dårlig miljø, mye arbeid for lite penger, utnyttelse, depresjon
Productive work place
Repetitive work requirements, do not get enough time to finish work requirements. Customer service is important. Management is nice and supportive. Recieve training for all important work requirements.
Det er bra arbeidsplass men lit krevende
En fin arbeidsplass me har ,lyst til å prøve andre yrker ågså
Productive and fun workplace
Working as a shift manager at Kiwi is demanding, but also very rewarding for young people experiencing their first management role. Workdays can get very stressful during peek hours, with multiple tasks to manage, but all the young employees creates a lively and collaborative environment.
Fordeler
Good pay
Ulemper
Stressful
Hektisk arbeidsplass med mye å gjøre, men utrolig trivelig.
En typsk dag på jobben, er en god del kunder, og med det en god del å gjøre. Arbeidsoppgavene går i hvedsak ut på å stå i kassen, sortere varer/ vare mottak og legge på plass varer. Rydding og renslighet er alltid et hovedfokus.

Jeg har lært å ta ansvar for at butikken ser presentabel ut og gi kundene den best mulig servicen vi kan gi. En viktig ting jeg har lært å utvikle godt igjennom denne stilligen er samarbeid og arbeidsfordeling mellom de ansatte.

Det mest krevende delen av jobben er den fysiske delen, og at det til tider kan bli veldig mye å gjøre, men ikke noe jeg ikke kan takle.

Den mest underholdene delen av jobben er de ansatte og de faste kundne som kommer innom.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos KIWI. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.9
3.6