KIWI anmeldelse

Gøy og behagelig arbeidsplass

9 januar 2019
Det har vært gøy for meg å jobbe i kiwi lervig, veldig fin butikk og veldig greie ledere.
Similar reviews
9 oktober 2014
Same role
Salgsmedarbeider (Nåværende ansatt) - Oslo, N03
En typsk dag på jobben, er en god del kunder, og med det en god del å gjøre. Arbeidsoppgavene går i hvedsak ut på å stå i kassen, sortere varer/ vare mottak og legge på plass varer. Rydding og renslighet er alltid et hovedfokus.

Jeg har lært å ta ansvar for at butikken ser presentabel ut og gi kundene den best mulig servicen vi kan gi. En viktig ting jeg har lært å utvikle godt igjennom denne stilligen er samarbeid og arbeidsfordeling mellom de ansatte.

Det mest krevende delen av jobben er den fysiske delen, og at det til tider kan bli veldig mye å gjøre, men ikke noe jeg ikke kan takle.

Den mest underholdene delen av jobben er de ansatte og de faste kundne som kommer innom.
10 mars 2020
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) - Fredrikstad
Tiden går fort for man bytter på å fylle på varer og å sitte i kassen. Det er hyggelig å bli kjent med stamgjester. Samarbeidet mellom personalet er bra og ma har det gøy på jobb.
5 mars 2020
Arbeidsuke (Tidligere ansatt) - Haugesund
Ledelsen i KIWI var veldig bra, var ingen spesifisert jobb jeg måtte gjør, det var selvarbeid (gå rundt i butikken og se hva som må gjøres).