KIWI
Vis alle KIWI anmeldelser

KIWI

KIWI anmeldelse

Flot arbeidsplass

Gøy på jobben, hyggelige kunder og kollegaer. god arbeidskultur

Fordeler

Gratis frukt

Ulemper

sein vakt

5,0 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
5,0 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
5,0 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
5,0 av 5 stjerner for Lederskap
5,0 av 5 stjerner for Kultur

Dårlig ledelse

Etter å ha jobbet for Kiwi i mange år er jeg utbrent. Men om man trives eller ikke har mye med ledelsen å gjøre. Vår butikk var nok en av de verste på ledelse. Syntes det toppet seg da en med Downs syndrom ikke fikk jobbe der lenger pga han ikke var effektiv nok...ikke fikk han penger heller. Om du har lyst å jobbe en plass der du blir hakket på ofte er dette plassen...

Fordeler

Ingen

Ulemper

Ingen pauser, ingen fordeler. Ikke overtid om man jobber mer enn 100 prosent.

Dårlig ledelse og arbeidsmiljø, bryter AML, hersketeknikker, trakassering, pass på deg selv – ikke jobb her uten en plan for fremtiden.

- Uprofesjonell arbeidsplass som gir høyere lønn og stillinger etter vennskap-og-kjennskap metoden.- Bryter med AML jevnlig (sørg for at du kan rettighetene dine)- Masse unødvendig papirarbeid og "anonyme" ansatt-undersøkelser.- Straffer alle som opptrer «illojalt» mot bedriften, dvs. hvis du klager, nekter å gjøre arbeid/kurs på fritiden, snakker med media, kritiserer sjefen(e), motsetter deg endringer de ønsker å gjennomføre men ikke har rett til, kan bli utsatt for ekstremt dårlig behandling, forsøkt fratatt timer/stilling, baksnakket, straffet i det skjulte, færre muligheter osv...- Vanlig lønn for bransjen, men UTEN ansatt-rabatt på varer, kun gratis frukt og brød i lunsj-pausen som sparer Kiwi for utgifter og i tillegg forebygger svinn på varer de pleier å kaste mye av. - Bransjens høyeste frekvens for oppsigelser og nyansettelser.

Fordeler

Frukt, brød, smør i pausen.

Ulemper

Dårlig arbeidsmiljø, dårlig ledelse, klarer aldri få på plass faste/stabile timeplaner, usaklig kritikk, bruk av hersketeknikker, brudd på AML, unødvendig papirarbeid, kurs, undersøkelser og møter.

Customer Assistant

Really great company and an amazing job especially for students who wants to gain a new experience that can be very beneficial for them in the future. I have worked in many places but working at kiwi was definately the best. It is a good enviroment and you are always clear of what is expected from you as a employee. Good co-workers and an amazing pay in a country that has (no minimium wage) . they always think about their customers and employees unlike others who are only profit orientated businesses.

Fordeler

good pay, amazing enviroment and flexible days.

Ulemper

it can get bt stressful during busy days.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos KIWI. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3,6 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,4 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,5 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
3,4 av 5 stjerner for Lederskap
3,6 av 5 stjerner for Kultur
  • KIWI
  • Flot arbeidsplass
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?