KIWI
Vis alle KIWI anmeldelser

KIWI

KIWI anmeldelse

En god arbeidsplass

Jeg syntes at der jeg jobbet var en god arbeidplass

Fordeler

Kunne ta lunsj når jeg ville

4.0Arbeid/Personliv forhold
4.0Kompensasjon/Fordeler
4.0Jobbsikkerhet/Forskudd
4.0Lederskap
4.0Kultur

Dårlig ledelse

Min første sjef i kiwi var det verste mennesket jeg har møtt. Mobbet de ansatte og gav meg ikke opplæring. På min første vakt satt han opp kun meg og han fra kl 6-11 og skrek til meg fordi jeg var for treig. I stede for å lære meg hvordan jeg skulle gjøre ting, sto han og såg på at jeg gjor det feil, for så å kjæfte og si at jeg måtte begynne på nytt. Min første vakt gråt jeg gjennom hele lunsjpausen. Jeg jobber der fortsatt, men med ny sjef. Hun er mye flinkere, men jobben er fortsatt så som så. Repeterende arbeid, alltid dårlig tid og må løpe for å rekke alt man skal. Også for få ansatte, så det er krise hver gang noen er syk. Blir også baksnakket på jobb av ledelsen dersom man er syk.

Fordeler

Gratis frukt og brød i lunsj

Ulemper

Alltid dårlig tid, dårlig ledelse og miljø

Dårlig lederskap i kiwi generelt

Ledere som er pompøse og tror de er noe spesielt. Frekk og arrogant butikksjef som rakker ned på ansatte og mikro dirigerer. Klatret opp gradene og ble møtt av urealistiske forventniger og ledere som er veldig arrogante. Butikksjef ber deg om å jobbe som en maskin nonstop når vedkommende selv sitter og gjør ingenting for å hjelpe til.Finnes sikkert bedre kiwi butikker der ute hvor Butikksjef tar et skikkelig tak og er behjelpelig overfor de ansatte.

Fordeler

Brød, smør og frukt

Ulemper

Kan ikke forlate lokalet under pause

Morsom arbeid s plass

Grei og kjekk arbeid s plass kjekk butikk med variert arbeid kasse vard på fyll kunde service. Gode arbeids kollega

Fordeler

Gratis brød smør og frukt
  • KIWI
  • En god arbeidsplass