Kirkens Bymisjon

Kirkens Bymisjon anmeldelser fra ansatte

Viser alle 11 anmeldelser
Jeg trivdes veldig godt her ,veldig snille og hyggelige kollegaer men jeg var frivillig var bare frivillige uten om sjefen det syntes jeg var litt dumt.For jeg kunnet hatt jobbet der lengre om jeg hadde fått litt med lønn etter 3år mye uten en liten sum for at man en dyktig arbeidskollega Men er absolutt og anbefale 😊
Skulle vært en Kirkens Bymisjon i Vennesla kommune☺️
Fordeler
Det var hyggelige folk, har noe å gå til, er forskjellige gode mennesker der, stamkunder etc
Ulemper
Syntes ikke det 😁👏🏼
Roligt att umgås med barn. Många uppskattningar. Mycket ansvar och älskvärd miljö
Utrolig fin jobb, lærte utrolig mye om meg selv og den målgruppen jeg jobbet med. Likte veldig å jobbe her.
Arbeidsleder ved Jobb1 i Kirkens bymisjon har ledelse av arbeidsoppdrag gitt til mennesker som møter opp på jobb, dette er mennesker som har rusavhengighet og samtidige lidelser.
Fordeler
Alt
Ulemper
ingenting
Her likte jeg meg veldig godt, det gode arbeidsmiljøet gjorde dette til en veldig fin jobb.
Arbeidsleder ved Jobb1 i Kirkens Bymisjon jobber tett med mennesker som av ulike grunner har dettet ut av samfunnet. Jobb1 er et arbeidstilbud tre dager i uken til mennesker med rusavhengighet og samtidige psykiske lidelser.
Fordeler
Variert arbeid, ingen dag var like
Ulemper
Litt dårlig kommunikasjon mellom arbeidsledere
Det er ikke noe "typisk dag" her. Noen dager er hektisk med mye å gjøre og noen stille dager. Dette synes jeg er helt greit. Har lært nye og positive tekniker å få løst arbeidsoppgaver på en effektiv og produktiv måte. Er en veldig fin gjeng som jobber her. Alle er kjempe trivelig og hjelpsom. Det jeg synes er den vanskeligst med jobben er at det noen ganger er veldig fysisk krevende som gjør at jeg da må grave dypt for å stå på. Det jeg synes er underholdende er selvfølgelig folkene jeg jobber med.
Fordeler
Gratis lunsj
Kirkens bymisjon er et arbeidssted preget av samhold og faglig vekst.
Er noe eget ved å jobbe i bymisjonen. Trivdes veldig godt der. Måtte slutte i jobben, da NAV krevde at jeg tok en utdannelse. Noe jeg også gjorde. Men var trist å forlate kirkens bymisjon
Fordeler
God arbeidsplass. Gratis lunch
Ulemper
Ingen ulemper
Ingen dag var lik, gode varierte oppgaver og rutiner, gjorde meg mange gode erfaringer om forståelsen av mennesker og samfunnet.
Høy tempo til tider der mulitasking og god oversikt var essensielt, men med god bistand om nødvendig fra ledelse og kolleger.

Fikk muligheten til videre utvikle meg faglig om utførelse og forbedring av oppgaver, systemer og det som for meg var relevant i forhold til daværende studier.

Utrolig trivelig og profesjonell atmosfære å arbeide i, sosialt og kompetent.
Fordeler
Gratis lunsjer, meget godt arbeidsmiljø
Spennende og lærerikt, og samtidig blir man ydmyk over å møte andre mennesker i en sårbar periode i livet.
Ulemper
Nattarbeid
hyggelig arbeidsplass med godt sosialt miljø. faglig utvikling, turer, kurs.
I forbindelse med informasjon som jeg fått er produktivt og gøy arbeidsplass.
Fordeler
vet ikke
Ulemper
vanlig