Kid Interiør

Kid Interiør anmeldelser fra ansatte for Deltidsansatt

Fant 1 anmeldelse som matchet søket
Dagene på kid er aldri like, vi får alltid varer mandag og onsdag så disse dagene går til å pakke opp varer, plassere de ute i butikk og selvfølgelig hjelpe kundene (dette kommer alltid først). Det er mye kampanjer hos kid og når det begynner nye kampanjer må vi gjøre om i front av butikken og på de forskjellige avdelingene. Bare på det året jeg har jobbet hos kid har jeg lært utrolig mye, både om produkter de selger, men også det å ta vare på kundene bedre. Hos kid kan det være kunder som trenger mye hjelp og da er det viktig å følge opp de kundene som kommer inn. Jeg har jobbet veldig tett med butikksjefen noe som har gjort det enklere å lære oppgaver som hun gjør hver dag. I ferieavviklingene har jeg vært stedfortreder for butikksjef, noe som virkelig har gitt mersmak. Den vanskeligste og mest spennende delen av jobben må være det å gjøre klar til ny kampanje, dette er noe som selvsagt varierer, men ofte er kampanjene store og det er mye som skal gjøres for at det skal bli sånn som vi har fått beskjed om. Det er også det beste jeg vet med jobben, få lov til å sette opp nye nyhetsbord og plassere varene slik at det ser innbydene ut for kunder.