Kid Interiør

Kid Interiør anmeldelser fra ansatte

Viser alle 10 anmeldelser
det er en morsjom jobb hvor du altid har noe og gjøre, det var 2 "stasjoner" på avdelingen jeg jobbet på, og vi var innom begge stasjoner hvær dag, veldig fin variaasjon for og holde motivasjon og humør oppe.
Selve opplegget I Kid interiør er egentlig veldig bra, men det trengs flere mannfolk inn I disse butikkene, for makan til hønsegård som gjør arbeidsmiljøet surt, det trekker så mye ned at opplegget til kid blekner litt.Dette gjelder flere av butikkene altså… Kid har plansjer til alle utsillinger, og gode opplegg på kassen. men det hjelper ikke når hønsegården kakler så høyt at kunder ikke blir hørt. Da jeg jobbet på en av disse butikkene var det lite kundeservice fra de andre ansatte, det var mer slarving, og dette var faktisk årsaken til at jeg sluttet. Uholdbart…..
En jobb hvor man lærer mer enn bare det å selge produkt og pakke ut varer. Man jobber med selve strukturen av butikken. Da i form av å bygge kampanjebord, sette seg inn i nye stiler og jobbe mer strukturert.
Dagene på kid er aldri like, vi får alltid varer mandag og onsdag så disse dagene går til å pakke opp varer, plassere de ute i butikk og selvfølgelig hjelpe kundene (dette kommer alltid først). Det er mye kampanjer hos kid og når det begynner nye kampanjer må vi gjøre om i front av butikken og på de forskjellige avdelingene. Bare på det året jeg har jobbet hos kid har jeg lært utrolig mye, både om produkter de selger, men også det å ta vare på kundene bedre. Hos kid kan det være kunder som trenger mye hjelp og da er det viktig å følge opp de kundene som kommer inn. Jeg har jobbet veldig tett med butikksjefen noe som har gjort det enklere å lære oppgaver som hun gjør hver dag. I ferieavviklingene har jeg vært stedfortreder for butikksjef, noe som virkelig har gitt mersmak. Den vanskeligste og mest spennende delen av jobben må være det å gjøre klar til ny kampanje, dette er noe som selvsagt varierer, men ofte er kampanjene store og det er mye som skal gjøres for at det skal bli sånn som vi har fått beskjed om. Det er også det beste jeg vet med jobben, få lov til å sette opp nye nyhetsbord og plassere varene slik at det ser innbydene ut for kunder.
fikk min erfaring som butikksjef, krevende men spennende jobb. lært mase om systemer
Jeg var der på praksisplass der . Jeg var veldig godt likt av kollegaer og kunder
Kid har stramme linjer for hvordan de vil ha det, så som ansatt får man ikke komme med så mange kreative inspill. Utover dette tar de godt vare på sine ansatte og har mange fordeler. De har også en god jobbkultur og jeg trivdes svært godt i kjeden.
Fordeler
Gode betingelser, spennende produkter, ledene kjede i sitt felt
Ulemper
Lite kreativitet
Godt arbeidsmiljø. Høyt tempo. Mange kunder. En bytikk med mange stamkunder som likte å få god service
Fordeler
40%
Ulemper
Stor butikk
Mye varer og mange kunder. Jeg har lært å bruke fantasien og kreativiteten min.Lært mye om jobbmoral og kundeservice. Lært mye om dårlig ledelse. Jeg sa opp en jobb jeg likte pga. ledelse.Og jeg mistet mange fantastiske medarbeidere pga dårlig ledelse.Den vanskligste delen av jobben var å måtte forholde seg til en leder som ikke fungerte og som gjorde at jeg ikke orket å gå på jobb. Underholdende var å møte jobb-kolleger som fikk frem smilet hos meg og fornøyde kunder som hadde en positiv opplevelse ilag med meg og mine kolleger
Fordeler
God ansattprosent på varer. Fikk bruke kreativiteten.Travelt men gøy
Ulemper
Dårlig ledelse.Travelt fysisk.
Vi har godt miljø på jobb, inspirerer hverandre med nye varer som kommer inn i butikken. Vi får alle ansvarsområder og vi får være med på kurs i bedriften noe jeg syns er veldig gøy. Det er veldig inspirerende med kunder som vil ha hjelp til innredning og kommer tilbake og forteller hvor fornøyde de ble. vi medarbeidere er flinke til og oppmuntre hverandre og være positive
Fordeler
kurs, ansvarsområder, god lønn
Ulemper
må være helseproblemer som kan komme pga mye støv osv i butikk fra varer, eller betonggulvet vi springer rundt på
  1. Anmeldelser fra ansatte