Kid Interiør
Kid Interiør anmeldelse

produktivt og godt miljø

25 februar 2020
det er en morsjom jobb hvor du altid har noe og gjøre, det var 2 "stasjoner" på avdelingen jeg jobbet på, og vi var innom begge stasjoner hvær dag, veldig fin variaasjon for og holde motivasjon og humør oppe.
5 august 2019
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) - Notodden, Notodden kommune
Selve opplegget I Kid interiør er egentlig veldig bra, men det trengs flere mannfolk inn I disse butikkene, for makan til hønsegård som gjør arbeidsmiljøet surt, det trekker så mye ned at opplegget til kid blekner litt.Dette gjelder flere av butikkene altså… Kid har plansjer til alle utsillinger, og gode opplegg på kassen. men det hjelper ikke når hønsegården kakler så høyt at kunder ikke blir hørt. Da jeg jobbet på en av disse butikkene var det lite kundeservice fra de andre ansatte, det var mer slarving, og dette var faktisk årsaken til at jeg sluttet. Uholdbart…..
9 mars 2019
Butikkselger (Nåværende ansatt) - Bergen
En jobb hvor man lærer mer enn bare det å selge produkt og pakke ut varer. Man jobber med selve strukturen av butikken. Da i form av å bygge kampanjebord, sette seg inn i nye stiler og jobbe mer strukturert.
3 desember 2018
Deltidsansatt (Nåværende ansatt) - Lørenskog
Dagene på kid er aldri like, vi får alltid varer mandag og onsdag så disse dagene går til å pakke opp varer, plassere de ute i butikk og selvfølgelig hjelpe kundene (dette kommer alltid først). Det er mye kampanjer hos kid og når det begynner nye kampanjer må vi gjøre om i front av butikken og på de forskjellige avdelingene. Bare på det året jeg har jobbet hos kid har jeg lært utrolig mye, både om produkter de selger, men også det å ta vare på kundene bedre. Hos kid kan det være kunder som trenger mye hjelp og da er det viktig å følge opp de kundene som kommer inn. Jeg har jobbet veldig tett med butikksjefen noe som har gjort det enklere å lære oppgaver som hun gjør hver dag. I ferieavviklingene har jeg vært stedfortreder for butikksjef, noe som virkelig har gitt mersmak. Den vanskeligste og mest spennende delen av jobben må være det å gjøre klar til ny kampanje, dette er noe som selvsagt varierer, men ofte er kampanjene store og det er mye som skal gjøres for at det skal bli sånn som vi har fått beskjed om. Det er også det beste jeg vet med jobben, få lov til å sette opp nye nyhetsbord og plassere varene slik at det ser innbydene ut for kunder.