Kid Interiør
Kid Interiør anmeldelse

grei arbeidsplass.

8 oktober 2018
Jeg var der på praksisplass der .
Jeg var veldig godt likt av kollegaer og kunder
5 august 2019
Samme rolle
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) - Notodden, Notodden kommune
Selve opplegget I Kid interiør er egentlig veldig bra, men det trengs flere mannfolk inn I disse butikkene, for makan til hønsegård som gjør arbeidsmiljøet surt, det trekker så mye ned at opplegget til kid blekner litt.Dette gjelder flere av butikkene altså…
Kid har plansjer til alle utsillinger, og gode opplegg på kassen. men det hjelper ikke når hønsegården kakler så høyt at kunder ikke blir hørt. Da jeg jobbet på en av disse butikkene var det lite kundeservice fra de andre ansatte, det var mer slarving, og dette var faktisk årsaken til at jeg sluttet. Uholdbart…..
23 januar 2014
Samme rolleSamme sted
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) - Ålesund, N15
Mye varer og mange kunder. Jeg har lært å bruke fantasien og kreativiteten min.Lært mye om jobbmoral og kundeservice.
Lært mye om dårlig ledelse. Jeg sa opp en jobb jeg likte pga. ledelse.Og jeg mistet mange fantastiske medarbeidere pga dårlig ledelse.Den vanskligste delen av jobben var å måtte forholde seg til en leder som ikke fungerte og som gjorde at jeg ikke orket å gå på jobb.

Underholdende var å møte jobb-kolleger som fikk frem smilet hos meg og fornøyde kunder som hadde en positiv opplevelse ilag med meg og mine kolleger
Fordeler
God ansattprosent på varer. Fikk bruke kreativiteten.Travelt men gøy
Ulemper
Dårlig ledelse.Travelt fysisk.
14 mars 2013
Samme rolle
butikkmedarbeider (Nåværende ansatt) - lambertseter
Vi har godt miljø på jobb, inspirerer hverandre med nye varer som kommer inn i butikken. Vi får alle ansvarsområder og vi får være med på kurs i bedriften noe jeg syns er veldig gøy. Det er veldig inspirerende med kunder som vil ha hjelp til innredning og kommer tilbake og forteller hvor fornøyde de ble. vi medarbeidere er flinke til og oppmuntre hverandre og være positive
Fordeler
kurs, ansvarsområder, god lønn
Ulemper
må være helseproblemer som kan komme pga mye støv osv i butikk fra varer, eller betonggulvet vi springer rundt på