Kid Interiør
Kid Interiør anmeldelse

Fin arbeidsplass

25 mai 2017
Kid har stramme linjer for hvordan de vil ha det, så som ansatt får man ikke komme med så mange kreative inspill. Utover dette tar de godt vare på sine ansatte og har mange fordeler. De har også en god jobbkultur og jeg trivdes svært godt i kjeden.
Fordeler
Gode betingelser, spennende produkter, ledene kjede i sitt felt
Ulemper
Lite kreativitet
25 februar 2020
ekstrahjelp, ringehjelp (Nåværende ansatt) - Drammen
det er en morsjom jobb hvor du altid har noe og gjøre, det var 2 "stasjoner" på avdelingen jeg jobbet på, og vi var innom begge stasjoner hvær dag, veldig fin variaasjon for og holde motivasjon og humør oppe.
5 august 2019
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) - Notodden, Notodden kommune
Selve opplegget I Kid interiør er egentlig veldig bra, men det trengs flere mannfolk inn I disse butikkene, for makan til hønsegård som gjør arbeidsmiljøet surt, det trekker så mye ned at opplegget til kid blekner litt.Dette gjelder flere av butikkene altså… Kid har plansjer til alle utsillinger, og gode opplegg på kassen. men det hjelper ikke når hønsegården kakler så høyt at kunder ikke blir hørt. Da jeg jobbet på en av disse butikkene var det lite kundeservice fra de andre ansatte, det var mer slarving, og dette var faktisk årsaken til at jeg sluttet. Uholdbart…..
9 mars 2019
Butikkselger (Nåværende ansatt) - Bergen
En jobb hvor man lærer mer enn bare det å selge produkt og pakke ut varer. Man jobber med selve strukturen av butikken. Da i form av å bygge kampanjebord, sette seg inn i nye stiler og jobbe mer strukturert.