KappAhl
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

KappAhl anmeldelser fra ansatte for Säljare

Stillingstittel
Sted
Fant 11 anmeldelser som matchet søket
Se alle 68 anmeldelser
Jobbkultur
Rolig arbetsmiljö med eget ansvar för att få en effektiv och rolig dag.
Jobbkultur
Började jobba där med förfärliga förutsättningar som ny på jobbet. Blev utfryst och mobbad direkt. Chefen tog inget på allvar och var ingen bra ledare, bara stressad och otrevlig. Upplevde att det smittade av sig på personalen. Fick dagligen spydiga kommentarer och kände mig kastad till hajarna. Så tråkigt. Varade 1 år på denna arbetsplats. Sen gick jag in i väggen och mått dåligt psykiskt sexsnz
Fordeler
Bra personalrabatt
Ulemper
Inget ledarskap
Jobbkultur
Arbetade på Kappahl i Alingsås i ca ett halvår och blev otroligt illa behandlad av butikschefen. Flera av mina kollegor hade samma problem. Arbetet är roligt men inte värt att jobba där när man har en dålig chef. Finns en anlednig till att alingsåsbutiken ofta söker personal om man säger så. Alla är inte lämpade att jobba som chefer helt enkelt.
Jobbkultur
en lite mindre butik, hade hand om hela herr avdelning. Fick se till att den va påfylld och såg säljande ut och att det va rätt aktivet.
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Man har lätt att anpassa sig i den goda arbetsmiljön.
Fordeler
30% personalrabbat
Ulemper
Man får inte jobba i en annan klädbutik samtidigt.
Jobbkultur
Kul att jobba med mode och människor Bra arbetskollegor
Jobbkultur
Det var ca 10 år sedan jag arbetade här men det var ett väldigt kul jobb som jag minns. Synd bara att det inte blev mer än ett år.
Jobbkultur
Arbetsuppgifter: Säljare, kassan, omklädningsrum och butik. Arbeta ibland på lagret då jag larmade kläder, organiserade, packa upp och tog i mot varor. i butiken har man sin egen avdelning som man har hand om. Hjälper kunder, fyller på med kläder, möblerar om så att allt får plats och ser snyggt ut. Väldigt roligt och kreativt yrke med mycket eget ansvar.
Jobbkultur
Som Butikssäljare arbetade jag aktivt med försäljning och kundrådgivning. Jag planerade och följde upp kundaktiviteter, jobbade med exponering av varor samt varupåfyllnad. Med fokus på att nå individuella, teamets samt organisationens försäljningsmål. Kundservice | Kontanthantering | Kassaavstämning | Marknadsföring | Allmänna administrativt arbete | Hantering av telefonsamtal | Speciella kampanjer | Nå satta dags, vecko och månads mål | Arbete under press
Jobbkultur
Helt enkelt för få timmar för att man ska kunna klara sig på detta för resten av sitt liv.
Jobbkultur
Väldigt roligt och givande, att praktisera i Kappahl. Jag fick som praktikant små arbeten att utföra; som att sätta prislapp på kläder. Mina kollegor var trevliga och det bästa med jobbet var att mina kollegor var så professionella och det kändes tryggt att jobba tillsammans med dem.
Se flere anmeldelser om KappAhl
Du kan prøve: