KappAhl
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

KappAhl anmeldelser fra ansatte i Göteborg

Stillingstittel
Sted
Fant 7 anmeldelser som matchet søket
Se alle 68 anmeldelser
Jobbkultur
Bra kollegor, trivsam arbetsplats och möjlighet till utveckling.
Jobbkultur
Amazing and inspiring every day. I learned how to improve ability to delegate. The leadership was macro leadership which I love.
Jobbkultur
Varje dag är annorlunda. Finns alltid nya utmaningar och nya händelse på jobbet. Detta gör det roligare och ett trevligt jobbplats. Alla personalen som jobbar där är jättetrevliga och snälla.
Jobbkultur
Rolig arbetsmiljö med eget ansvar för att få en effektiv och rolig dag.
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Jag trivdes bra på KappAhl dock var det på vikariat jag arbetade hade annars gärna arbetat kvar där.
Fordeler
personalrabatt
Jobbkultur
Arbetsuppgifter: Säljare, kassan, omklädningsrum och butik. Arbeta ibland på lagret då jag larmade kläder, organiserade, packa upp och tog i mot varor. i butiken har man sin egen avdelning som man har hand om. Hjälper kunder, fyller på med kläder, möblerar om så att allt får plats och ser snyggt ut. Väldigt roligt och kreativt yrke med mycket eget ansvar.
Jobbkultur
Som Butikssäljare arbetade jag aktivt med försäljning och kundrådgivning. Jag planerade och följde upp kundaktiviteter, jobbade med exponering av varor samt varupåfyllnad. Med fokus på att nå individuella, teamets samt organisationens försäljningsmål. Kundservice | Kontanthantering | Kassaavstämning | Marknadsföring | Allmänna administrativt arbete | Hantering av telefonsamtal | Speciella kampanjer | Nå satta dags, vecko och månads mål | Arbete under press