KappAhl
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

KappAhl anmeldelser fra ansatte

Stillingstittel
Sted
Viser alle 68 anmeldelser
Jobbkultur
Eg opplevd en fantastisk arbeidsmiljø på KappAhl Bryne , med gode kollegane og veldig god kommunikasjon.Lett med opplæring og en god sjef.
Fordeler
God kommunikasjon
Ulemper
Litt styling
Jobbkultur
Butiken hade en jättetrevlig chef, han var verkligen toppen! Bra arbetskamrater.
Jobbkultur
The company with a lot of labor standards, a very respected their employees. In this company as a manager rozszeżyłam their skills for good labor standards of people.
Jobbkultur
bra kollegor bra arbetstider jag har lärt mig hur ska man ta hand om kunderna och det tycker jag att det viktigaste delen av jobbet. den bästa delen av jobbet att man träffar nya mäninkor hela tiden och kunna hjälpa de på bästa sätt. den svåraste delen av jobbet när kunden inte blir nöjd och man är själv inte nöjd också.
Fordeler
att träffa nya mäninkor hela tiden och kunna hjälpa de på bästa sätt.
Ulemper
det finns inte nackdelar hos mig och jag var njöd
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Jag brukade börja kl 12 eller 10.55 och jobbade till 19.10. Vi öppnade 10 och stängde 19. Dagen handlade om att hjälpa våra kunder som kom in och ville handla, dekorera i butiken och se till så att butiken såg fin och fräsch ut. Under min tid när jag jobbade där lärde jag mig och utvecklade jag mig väldigt mycket. Fick lära mig att hantera stressen som blir i butik, dekorera i butiken med hjälp av ramar som KappAhl hade. Fick lära mig oerhört mycket att va självdrivande och ta egna initiativ. Lärorik arbetsplats. Fick tyvärr gå pga arbetsbrits. Jag fick också "lära" mig att ställa upp för mina kollegor och för företaget vilket har gynnat mig väldigt mycket. Det svåraste med jobbet på KappAhl var att lära sig hur deras butik är uppbyggd och dekorera. Det fick vi lära oss själva då våran dekoratör är sjukskriven. Men det var samtidigt väldigt roligt. Bästa var mina kollegor och min chef. Dom hjälpte mig att utvecklas som person och inom KappAhl. Ja
Fordeler
Lärde mig att dekorera.
Ulemper
Jag hade inga förmåner.
Jobbkultur
Jag kom dit och började med att se vad det var för varor som skulle upp. sen tog jag och packade upp det och larmade det sen hängde upp det. Dem jag jobbare med var väldigt trevliga och snälla och hjälpt mig när jag behövde hjälp. Dagarna var väldigt långa men jag fixade det!
Jobbkultur
varje dag fick jag bara stå vid om klädningsrummen och larma nya kläder och sedan gå ut med de på lagret...arbetskollegorna var inte så hjälpsamma och trevliga utan gav mig det jobb de själva inte orkade med.. egentligen fanns det inget svårt med det jobbet, det var nog mest att hålla energin uppe eftersom man inte gjorde många olika saker utan man var mer enkelriktad. Bästa delen var nog rasterna samt kunder som rådfrågade om om döme med det klädesplagg de hade med sig in i omklädningsrummen
Fordeler
luncherna och hjälpen till kunderna
Ulemper
dålig ledarskap
Jobbkultur
Atmosfera pracy jest naprawdę dobra, ludzie w porządku, kadra zarządzająca wymagająca ale przyjazna, pozwala się rozwijać.
  1. Anmeldelser fra ansatte