KappAhl
Motta ukentlige oppdateringer om nye jobber og vurderinger av denne bedriften

KappAhl anmeldelser fra ansatte

Stillingstittel
Sted
Viser alle 68 anmeldelser
Jobbkultur
Eg opplevd en fantastisk arbeidsmiljø på KappAhl Bryne , med gode kollegane og veldig god kommunikasjon.Lett med opplæring og en god sjef.
Fordeler
God kommunikasjon
Ulemper
Litt styling
Jobbkultur
Kul att jobba med mode och människor Bra arbetskollegor
Jobbkultur
Det var ca 10 år sedan jag arbetade här men det var ett väldigt kul jobb som jag minns. Synd bara att det inte blev mer än ett år.
Jobbkultur
KappAhl är ett tryggt och bra bolag att jobba inom. Ett bolag där man känner att man blir sedd och uppskattad för sin kompetens.
Hjalp denne anmeldelsen?
Skriv en anmeldelse av det siste firmaet du jobbet for
Del din opplevelse for å hjelpe andre
Jobbkultur
Kappahl Namsos er et sted hvor alle ansatte tar vare på hverandre og strekker seg langt for å gjøre sitt beste for både kunder og medarbeidere. Ledelsen er topp, og det er god oversikt over vaktlister i god tid. Du blir tatt i mot med åpne armer.
Jobbkultur
Pääsee mukaan mitä erilaisimpiin projekteihin ympäri maailman ja saa vastuuta niin paljon kuin uskaltaa ottaa, flow:ssa aika vierähtää niin, ettei huomaa hakea ulkopuolelle yrityksen vaan saattaa olla loppuelämän työpaikka!
Fordeler
Vastuu, kasvu ja kansainvälisyys
Ulemper
Iso laiva kääntyy hitaasti
Jobbkultur
Jobba bara där över sommaren fick inte förlängt men gick vidare till ett annat jobb som varade lite längre
Fordeler
rabbater
Ulemper
kort lunch
Jobbkultur
Super work with people in a collage time. I gained a lot of experience there, participated in the training. Managing a team of ten people. Very family atmosphere. Daily motivation of employees.
Fordeler
lots of benefits - gifts, bonus
Ulemper
working during the weekends
Jobbkultur
Veldig glad og gå på jobb med snille arbeidskoleger,liker og jobbe med varer i kassen og alt annet .
Jobbkultur
Älskar att jobba med mode och hjälpa kunder att bli nöjda Bra arbetsmiljö och bra chef
Fordeler
Träffa glada kunder och socialt arbete
Jobbkultur
Bra arbetskollegor, Mycket förändringar genom åren som jag anser som något positivt.
Jobbkultur
Arbetsuppgifter: Säljare, kassan, omklädningsrum och butik. Arbeta ibland på lagret då jag larmade kläder, organiserade, packa upp och tog i mot varor. i butiken har man sin egen avdelning som man har hand om. Hjälper kunder, fyller på med kläder, möblerar om så att allt får plats och ser snyggt ut. Väldigt roligt och kreativt yrke med mycket eget ansvar.
Jobbkultur
Som Butikssäljare arbetade jag aktivt med försäljning och kundrådgivning. Jag planerade och följde upp kundaktiviteter, jobbade med exponering av varor samt varupåfyllnad. Med fokus på att nå individuella, teamets samt organisationens försäljningsmål. Kundservice | Kontanthantering | Kassaavstämning | Marknadsföring | Allmänna administrativt arbete | Hantering av telefonsamtal | Speciella kampanjer | Nå satta dags, vecko och månads mål | Arbete under press
Jobbkultur
Alle på jobb bryr seg om hvordan jeg har det og vi finner på ting utenfor arbeidstiden.
Ulemper
Ubetalt lunsjpause
Jobbkultur
Förbereda innan öppning, hjälpa kunder, sortera och fronta varor,
Jobbkultur
Efter nästan 30 år inom Kappahl har jag lärt mig otroligt mycket. Fantastiska arbets-kollegor. Det bästa har varit de underbara / nöjda kunderna.Jag slutade arbeta inom Kappahl i Januari 2015.
Jobbkultur
En arbetsdag är varierande med kunder och annat arbete! uppassning av varor då inte det förekommer kassaarbete eller service till kunderna på golvet. Underbara arbetskollger och ledning. Den bästa delen är alla kunder och arbetet i sig. Finns inte så många svåra delar då jag har erfarenhet inom de flesta områden på Kappahl. Har lärt mig allt från kassa till schemaläggning under min tid på Kappahl
Fordeler
Roligt och sammanhållning
Ulemper
lite timmar
Jobbkultur
Helt enkelt för få timmar för att man ska kunna klara sig på detta för resten av sitt liv.
Jobbkultur
Management was very positive. I developed communication and coordination skilled here. Co - Workers and line manager was excellent. In fact I do not find any hardest part here. Every part of my job was enjoyable.
Jobbkultur
Väldigt roligt och givande, att praktisera i Kappahl. Jag fick som praktikant små arbeten att utföra; som att sätta prislapp på kläder. Mina kollegor var trevliga och det bästa med jobbet var att mina kollegor var så professionella och det kändes tryggt att jobba tillsammans med dem.
Jobbkultur
Bra arbetsmiljö och trevliga medarbetare, stressigt ibland då en stor leverans av varor kommer
  1. Anmeldelser fra ansatte