JYSK anmeldelse

Åpner for karrieremuligheter

14 mars 2019
Har jobbet i jysk som ekstrahjelp i noen år allerede i tillegg til studiet mitt.
På jobben hjelper eg med lagerarbeid, butikk (salg og kundeservice), påfylling av varer, klargjøring til kampanjer/diverse salgsperioder og sesonger, og mykje annet.

Med andre ord er det nok å gjøre, og man får variert arbeidsdag.

Eg har gjentatte ganger, av forskjellige butikksjefer fått tilbud om å jobbe meg oppover i systemet via kurs som kvalifiserer meg til butikksjefsstilling. Dersom man vil, og er engasjert, får man mange karrieremuligheter i jysk (til og med om man bare er ekstrahjelp et par dager i uken).

Anbefaler jysk på det sterkeste, ettersom man får viktig opplæring i kundehåndtering og salgsteknikker som man får bruk for i mange andre yrker og samanhengar.
Fordeler
greie kollegaer, karrieremuligheter, variert arbeidsdag, bonus dersom butikken fortjener det
Ulemper
tungt arbeid rundt varemottakene
Similar reviews
8 mars 2020
Jeg trives veldig på denne butikken. Det er gode sosiale forhold og mye varierende arbeid.
19 februar 2020
Er veldig fornøyd med jobben jeg har blitt tildelt. Jobbet på jysk siden jeg var 13/14, fyller 18 i år. Ekstremt greie kollegaer med god humor. Helt grei lønn, og lever fint på den. Masse positive sider med både oppfølging, fordeling av arbeidsoppgaver og variasjon i dagen. En dag er aldri lik en annen. Kan bli tunge dager under varemottak
18 februar 2020
Flott arbeidsplass med fokus på trivsel og å yte best mulig av seg selv. Ingen dager er like og enn får stadig nye utfordringer når enn er på jobb.
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos JYSK. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.2
3.1