JYSK

JYSK anmeldelser fra ansatte

2,9Balanse mellom jobb og fritid

Fant 22 anmeldelser som matchet søketSe alle 1 012 anmeldelser

Sosial og trivelig arbeidsmiljø

Var bare innom som en arbeidspraksis, og ble fort satt til lagerarbeid, hvor jeg har mest praksis. Videre utviklinging på andre sider av jobben forekom til tider, men sjeldnere og sjeldnere.

Bare for dumme mennesker

Hvis man er litt intelligent kan ikke jobbe der lenge. Så mere dum er man, så bedre. De tåler ikke ansatte med høy utdannelse.

Fordeler

Ingen

Ulemper

Dumme høyre sjefene

Useriøs arbeidsplass

Butikksjef kjefter på ansatte og kunder i butikken. Bytter om på vaktene uten å si fra. Sier ting som ikke gir mening. Truet med oppsigelse uten rettmessig grunn og uten forvarsler. Truet med stillingene til alle ansatte. Fikk ingen opplæring.

Fordeler

Kjempe fine kollegaer

Ulemper

Dårlig ledelse

Tungt jobb

Få ansatter veldig mye å gjøre for mye forventninger.

Fordeler

God kollegaer

Ulemper

stress av og til

Helt greit plass å jobbe

Jeg trives veldig på denne butikken. Det er gode sosiale forhold og mye varierende arbeid.

Gode kollegaer og arbeidsoppgaver

Er veldig fornøyd med jobben jeg har blitt tildelt. Jobbet på jysk siden jeg var 13/14, fyller 18 i år. Ekstremt greie kollegaer med god humor. Helt grei lønn, og lever fint på den. Masse positive sider med både oppfølging, fordeling av arbeidsoppgaver og variasjon i dagen. En dag er aldri lik en annen. Kan bli tunge dager under varemottak

Interesang og gøy arbeidsplass

Flott arbeidsplass med fokus på trivsel og å yte best mulig av seg selv. Ingen dager er like og enn får stadig nye utfordringer når enn er på jobb.

Katastrofre sted

Denne arbeidsplassen fulgte ikke tariff eller HMS regler i mitt to år lange deltidsjobb hos dere ved studier. Ble tvunget til gratis søndagsjobbing Fikk ikke betalt overtid Ble truet og kjeftet ned av butikksjef distriktssjef støttet butikk sjefen - helt på trynet. Var feil på så og si alle lønningene De har ingen innloggings system for når en kommer på jobb - idioti

Fordeler

Ingen

Fantastisk

Har jobbet i JYSK i 10 år. Aldri en kjedelig dag. Karrière muligheter for de som vil og står på. God ledelse og verdens beste kolleger!

Fordeler

20% på alle varer. Bonusordning

Aldri Kjedelig øyeblikk

Du kjeder deg aldri på jobb, alltid hendene fulle med variable oppgaver

Da hadge jeg praksis, var det produktiv og gøy.

Etter jeg fikk jobb alt ble forendret. Hele var fantastisk salgs leder som ble sendt til Lillestrøm . Hanne og Kamilla og Bagher var dritt. Kamilla og Bagher var 100% racist folk. Det var ikke arbeidsmiljø i det hele tatt i butikken . Det var bare krangling og diskusjon hele tiden. Fordi waheed hørte ikke på ansatte bare på Kamilla og Bagher. Hanne var en idiot person. Hun ødelagt for alle ansatte. Kristian var en fantastisk leder. Waheed en urettferdig man.

selge

jeg har lært mye der. hvordan man selger tingene, hvordan man rydder tingene etc.

Åpner for karrieremuligheter

Har jobbet i jysk som ekstrahjelp i noen år allerede i tillegg til studiet mitt. På jobben hjelper eg med lagerarbeid, butikk (salg og kundeservice), påfylling av varer, klargjøring til kampanjer/diverse salgsperioder og sesonger, og mykje annet. Med andre ord er det nok å gjøre, og man får variert arbeidsdag. Eg har gjentatte ganger, av forskjellige butikksjefer fått tilbud om å jobbe meg oppover i systemet via kurs som kvalifiserer meg til butikksjefsstilling. Dersom man vil, og er engasjert, får man mange karrieremuligheter i jysk (til og med om man bare er ekstrahjelp et par dager i uken). Anbefaler jysk på det sterkeste, ettersom man får viktig opplæring i kundehåndtering og salgsteknikker som man får bruk for i mange andre yrker og samanhengar.

Fordeler

greie kollegaer, karrieremuligheter, variert arbeidsdag, bonus dersom butikken fortjener det

Ulemper

tungt arbeid rundt varemottakene

Lurt å være organisert

Dårlig lønn. Lite sjangs å få mer enn deltidsjobb. Tyner lederne og salgslederne får dårlig betalt og mye ansvar. Synd for selve jobben kunne Vært kjempe kjekk ellers.

Dårlig oppfølging og opplæring

Har ikke fått særlig opplæring eller oppfølging hos Jysk.

Fordeler

Tilleg for kveld, og helgejobbing

Ulemper

Dårlig opplæring/oppfølging

Bra arbeidsplass

Kjempe bra arbeidsplass, trivdes ekstremt godt den lille tiden jeg var der :)

Nav betales lønn

Arbeidsoppgavene har gått ut på å fylle på varer i butikk, kunde behandling, rydding, støvsuging . Jeg var ansvar for madrass avdeling.

Lærerikt arbeidsplass

Det var et veldig lærerikt arbeidsted som du kunne også ta med videre i privatlivet og den neste arbeidslivet. Medarbeiderne var også hjelpsom.

fine koleger

åpne butikk. ordne priser. rydde lager. ja gjøre istand til kunder kommer

Fordeler

ingen fordeler men solgte du godt kunne du få en liten bonus

Ulemper

korte pauser

veldig gøy arbeidsplass

veldig koselig sted og jobbe i, flinke kolegaer. lærer stortsett mye Sjefen er veldig flink i jobben sin, stresser hele tiden,(stortsett) Medarbeirne, hyggelige, koselige vannskeligste jobben, finnes ingenting som er vannskelig der, bare og følge rutinen.

Fordeler

gratis kaffe ;)

Ulemper

korte pauser

Veldig bra plass å jobbe

Lærte mye om service og produktkunnskap Hadde fantastiske medarbeidere som lærte meg mye. Jeg en lærevillig person selv. Likte alle som jobba der. Det var nok en del som kunne være vanskelig men det var ikke noen som er så spesial vanskelig for meg.

Fordeler

Bonus, Julebord og noen ganger var det gode selskaper med bare de som jobba der

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos JYSK. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 1 012 anmeldelser

2,9 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold