Jotun AS

Jotun AS anmeldelser fra ansatte

Viser alle 2 anmeldelser
Mange hyggelig kolleger.
Arbeidsledelse med noe variert intensivitet.
Fordeler
Noe bonus
Ulemper
Mye reising
En typisk dag på jobben var å møte opp 30 min før, skiftavløsning med det forrige skiftet. legge en plan for de 8 timene vi skal drifte alykdkokeriet. Ha skiftavløsning med neste skift som kommer på før en drar hjem.

Jeg har lært å samarbeide med andre mennesker. Jobbe selvstendig. Hvordan man kan få til god planlegging så fører til lite stress og et trivelig arbeidsmiljø. Klargjøring og vedlikehold.

Ledelsen er bestod av veldig mange sjefer siden selskapet var så stort. Personlig tror jeg det hadde vært bedre med kortere vei fra sjefen vår til toppen. Bortsett fra det var det bra ledelse.

Medarbeidere var det beste med jobben. Masse bra samarbeid i skiftet og skiftene i mellom og god kommunikasjon samt et trivelig arbeidsmiljø.

Den vanskeligste delen av jobben var nok å få all planleggingen å gå opp. Samt å rekke mest mulig under høysesongen.

Den mest underholdende delen av jobben var når alt gikk som det skal. Når det var få filterbytter, lite justeringer og all gikk på track.
Fordeler
Gode %er på maling Invitert på flotte arrangementer
Ulemper
dårlig mat tilbud
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Jotun AS. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.5
Jotun AS anmeldelser etter jobbtittel