Få ukentlige oppdateringer, nye jobber og anmeldelser

Joker anmeldelser fra ansatte

Viser alle 31 anmeldelser
Et vannlig arbeidsplass, ingen spesielt
Typisk arbeidsplass ingen noe spesielt. Kollegær er hygglige og er snille.
Veldig bra
Joker er en veldig fin butikk og begynne i hvis du ikke har noe særlig jobb erfaring.
Weekend job
This store has been closed due to bad management.

It was great overall, but after having worked there for nearly 6 months I got "fired", as it was not done properly I got the job back. I instantly started applying for other jobs as I no longer wanted to work here. The manager had accused me of doing things I had not done, or blame me for things I had done by mistake during my first couple of weeks/days working there.
Forferdelig arbeidsplass
Dette var min første, verste og siste jobb hos en slik arbeidsgiver.
Jeg har lært utrolig mye, blitt mentalt sterk og veldig tålmodig på grunn av kundene og arbeidsgiveren. Jeg hadde ingen anelse på hvor mye styrke i mentaliteten jeg hadde før jeg startet på joker. For jeg fikk virkelig testet ut meg selv og nå har jeg fått en bedre forståelse på hvordan og hvem jeg er. Det skulle ikke ha vært lov å si det, men jeg er takknemlig for den lille erfaringen jeg fikk.

Jeg kan ikke kalle dette for en jobb å leve med. Det er ingenting som heter respekt og trivsel i denne jobben. Vi er i 2019 og det er helt sinnsykt at det fortsatt finnes slike arbeidsplasser i Norge. Her har arbeidstilsynet gått glipp av noe, for i denne arbeidsplassen har de faktisk et klassesystem. Alt må gjøres fordi "sjefen" sier det til og med ting som ikke er jobbrelatert.

Jeg fikk "opplæring" med 50% lønn i en uke (60kr i timen) uten oppfølging fra kollega eller arbeidsgiver. Jeg måtte altså lære alt på egenhånd og heldigvis har det gått bra.

Første dagen på opplæringen fikk jeg beskjed av dagliglederen om å stå i kassen. Jeg sa jeg ikke visste hvordan man bruker kassen eller vet hvordan det fungerer. Hun var veldig overrasket og sjokkert. Da sa hun at det var LETT og gikk rask gjennom det. Hun gikk bokstavelig talt etter det og kom aldri tilbake, og der stod en fersk ansatt helt alene flere timer.

Hvis du ikke ønsker å oppleve det jeg har opplevd på en arbeidsplass så ADVARER jeg til å starte på Joker. Med mindre du er familien til arbeidsgiveren, for da kommer det helt sikkert til å bli drømmejobben
 - mer...
Veldig fin arbeidsplass for min aller første jobb
Fin arbeidsplass, der jeg lærte mye om butikkultur og kundehåndtering
Spennende og varierende arbeidsplass
Jobben består av varepåfylling, kassaarbeid, bestillinger og renhold av butikken.

Har lært å ta mer ansvar, få et større inblikk i hvoran man driver en virksomhet og hvordan yte god kundeservice.

Ledelsen kunne vært litt mer behjelpelig på større varedager og når jobben blir for tung for ett menneske.

Arbeidskulturen er bra, jeg jobbet sammen med andre flinke ansatte i helger og ferier.

Den vanskeligste delen av jobben er å måtte stå alene med alt hver dag. Det å ikke kunne få tilstrekkelig hjelp.

Den mest underholdende delen er alle de hyggelige kundene som kommer for å handle. Det er de som gjorde jobben til en grei arbeidsplass.
Fordeler
Mye ansvar, varierte arbeidsoppgaver
Ulemper
Mye alene på jobben, lite tid til pauser
Kort opplevelse
Det var en veldig kort opplevelse men samtidige lærtsomt
Hyggelig og fin jobb.
En typisk dag for meg inneholdt kassearbeid, varepåfylling, kundeservice og vask av lokalet.
Aktiv på jobb
*Lære fort og spøre hvis har noen spørsmål
*Problemløsing
ok arbeidsplass
ok arbeidsplass. jobbet der kun på sommeren.
Det var greit å jobbe der
Det var hyggelig på jobben.
Det var en hyggelig jobb med den indiske man som var sjefen.
Fordeler
nei
Ulemper
ingen
effektiv , positiv , sosial og anesvarfull
jeg har lang erfaring som frisør, mine starkeste personlig egneskaper er at jeg ansvarfull , elsker å jobbe , blid og morsom noen ganger, effiktiv sosialog er velig opptatt med of gi god servis .
Fordeler
spiller ingen rulle
Ulemper
kort puser, god meljø
helt greit arbeidsplass
var den første jobben min, var helt greit arbeidsplass men ikke mye lærerikt. ikke helt min greie å jobbe i mat butikk akkurat men jobbet ofte veldig få stykker om gangen så det ble ofte litt kjedelig.
Fordeler
ingen
bra sted
god arbeidsplass med god opplæring. Fint sted, fint miljø
Fordeler
stile og rolig
Ulemper
ikke gratis lunsj
Grei ledelse, men litt usikkert til tider
Daglig leder er veldig grei, men var veldig mange sykemeldinger da jeg jobbet her og veldig få ansatte. Dermed var det ganske usikkert enkelte tider om hvor mye arbeid man fikk, og av og til mer enn man egentlig ønsket, da man ga etter for press.
Trivsel er det viktig på jobb.
Hverdag jeg lærer noe nytt på jobben. jeg har det god på jobben sammen med kollega mine.
Ulemper
Det er viktig å ha litt pause inemellom. når man trenger.
Utrolig morsomt
Fantastiske arbeidsforhold. Folkene man jobber med er noen av de triveligste jeg har møtt, og man er en del av "familien Joker" med en gang man har gått inn døren.
Fordeler
Gratis arrangementer, hyggelige folk, fantastisk miljø.
Ulemper
Usikkert yrke.
Produktivt och roligt arbetsmiljö
Jeg har erfart gjennom mine år som arbeidstaker hvordan man skal kommunisere med en kunde for at vedkommende skal føle seg fornøyd og komme tilbake eller anbefale meg og min arbeidsplass for venner og familie. Jeg har en evne til å være positiv og behjelpelig mot alle kunder og tar gjerne en liten prat med kundene om de og jeg har tid til dette. Med bakgrunn i dette har jeg blitt belønnet med kunder som kommer tilbake til meg og at de har kommet med gode tilbakemeldinger på den jobben jeg har gjort. Jeg har lang fartstid i butikkarbeid og vet hva som kreves på en arbeidsplass, jeg er derfor selvfølgelig fleksibel, stiller alltid opp og tar gjerne i et ekstra tak for å hjelpe til.

Jeg er alltid blid og positiv, og får tilbakemelding om dette i både arbeids- og privat sammenheng. Jeg mener at man kan komme langt med kun et smil. Jeg har stå på vilje og elsker utfordringer. Jeg er sosial og setter stor pris på en prat når man har mulighet til dette. Det er også viktig å være samarbeidsvillig fordi man kan lære masse av hverandre, og jeg deler gjerne min kunnskap og erfaring der det trengs. Jeg er effektiv og jobber aller best når det er mye å gjøre.
Det koselig sted og kunde
Veldig fint plass og jobber med.Manger god kolleger og koselig kunder
Day at Work
At this job I would learn something new about it and gain more experience towards grocery stores and how to work in a busy place when we had huge line up's and I was by myself.
Fordeler
Good Salary
Ulemper
No Lunch Breaks
Jeg var veldig bra på jobb
Jeg er positiv og energisk av natur.

Jeg er lærevillig, arbeidsvillig og er åpen for alle typer oppgaver.

jeg er allsidig i jobbsammenheng og jeg liker samarbeide med de andre.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Joker. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.5
3.6