ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelser fra ansatte

3,5Balanse mellom jobb og fritid

Fant 74 anmeldelser som matchet søketSe alle 7 252 anmeldelser

Utfordrende og lærerikt

Fikk muligheten til å jobbe i kantine, der jeg raskt fikk tiltro av ledelsen. Åpnet seg fort en sjanse til å drive egen kantine.

Produktiv arbeidsplass

En typisk dag på jobben er det ganske mye å gjøre. Jeg begynner å jobbe kl 05.30 for å rekke alle stedene i god tid. Jeg har lært å ble selvstendig, fleksibel og evne til å takle stress. Når det gjelder ledelse mann må være positiv og god til å arbeide i team. Medarbeiderne mine var lett å prate med og greit. Angående renholdarbeid ,den vanskeligste delen av jobben når det er masse papir avfall og når det er regn vær. Angående kantinearbeid, den vanskeligste delen av jobben når det er større arrangement og selvfølgelig er det mye å gjøre. Og den mest underholdende delen av jobben når kundene smiler og fornøyde.

Fordeler

Gratis varm drikke

Ulemper

Korte pauser

læringsrikt og alltid koslig på jobben

store utviklingsmuligheter for de som vil,, finner du her og bra sted der gode energier og bra arbeidsmiljø blandt oss ansatte- vikarjobb der man ble glad i de ansatte og medarbeiderne..kunne til tider vare nedtur og slutte der da vikariate var over og til ny . vennet seg til detta man kom alltid tilbake til faste plasser slik som nordea og SB banken . man ble tilpasningsdyktig av sirkulere rundt slik og satte seg fort i nye ting

Fordeler

sirkulere rundt

Ulemper

jobber ikke der mer

Litt opp og ned.

Firmaet hadde leder problemer. På eiendomssiden. Dette var vel spesielt for Bergen. Er et bra firma generelt. Det var greit men man måtte ta ansvar selv. Med arbeidere var helt topp.Jeg fikk jobbe stortsett fritt under ansvar.

Fordeler

Ingen fordeler

Ulemper

Opp til oss selv men ingen store problemer

samarbeidsvillige ansatte som gir glede på jobben

En typisk dag på jobben er å være i kontakt med kunder på best mulig måte. Gjerne mer enn hva de forventer. Orden og ulike systemer på arbeidsoppgaver blir fulgt opp til punkt og prikke. Alt skal være riktig utført. Noen tidspunkt er mer stressende enn andre, og dette gir økt mestringsfølelse ved slutten av arbeidsdagen.

Fordeler

Hyggelige ansatte skaper økt trivsel

Ulemper

stressende til tider

Inspirerende og hektisk.

Tøff arbeidshverdag i en utfordrede bransje, men fin utvikling og mange seirer.

Godt arbeidsmiljø

Dagen starter med og sikre at alle kontraktene har sin servicemedsarbeider på plass. så er det besvarelser på mail, kundemøter samt oppfølging av sykemledt etc. Dagen lang har vi fokus på økonomi, der en sjekker regninger og utgående fakturarer at det stemmer overns med budsjett. har avsluttende regnskap hver måned som av og til kan være krevende og treffe rett på krona. Men stort sett går det bra, men noe uforusikt er det. Det gøyeste med jobben er at ingen dag er like og at en jobber med mange kjekke medarbeidere. Samt at vi gjennomfører mange sosiale samlinger, samt kurs med våres ansatte. Det er kjempe gøy og få treft de siden jeg har 20 stykk som jobber ute på 20 forskjellige kontrakter.

Fordeler

Pensjonsavtaler

Ulemper

noe kveldsjobbing, men ikke for mye.

i love my job even its cleaning job and i am always usefull to company

i use to work as cleaner at different placees in Bergen city in Norway .

Ulemper

7.5 hours

En greit jobb

Er mye å sette seg inn i, men ikke noe vanskelig å jobbe der. Er greie oppgaver enn har som renholder.

En arbeidsplass med høyt tempo der du aldri får tid til å kjede deg.

I ISS er det høyt tempo og mange saker som skal løses i løpet av en dag. I samarbeid med mange dyktige medarbeidere får vi driften til å flyte. Har lært at det å kommuniserer tydelig ut i org er viktig, samt deligere. Se både de store og de små sammenhengene i driften. Få menneskene i driften til å samhandle og forstå at vi må spille hverandre gode. Har også lært at det er viktig å ha de riktige menneskene i de ulike jobbene, ellers blir det ikke bra for selskapet eller ansatte. Den vanskeligste delen av jobben min er visst en avdelingsleder blir sykemeldt over lengre tid, slik at vi får stor arbeidsbelastning på de andre medarbeiderene. Kan også være utfordrende å gi advarsler til servicemedarbeidere som ikke gjør jobben sin. Det er riktig gøy når du kjenner at driften flyter og du føler at du sitter på et stødig skip som flyter flott fremmover og du kjenner at du gjør en nyttig jobb.

Fordeler

Gode pengsjonsordninger og gode lånevilkår for bil.

Ulemper

Så hektisk til tider at det blir stress.

det var greit og presis lønn og ordene forhold

medarbeiderne mine veldig koslig fimaet var upersonlig.ny metode renhold

Fun place to work.

Start the day with setting up the tables for the guest. When they arrive be polite and greet them tell them about the food they going to eat and just be there for them if they need anything. Afterwards clean and make the table ready for the next day.On big events like concerts or dinners do the same thing but with a different table setting and set up some bars so the guest can buy drinks. Handle the wine, liquor and cash register. At the end of the day clean and pack down everything. Store the money back in the safe.

Fordeler

get to meet a lot of different people

Ulemper

lots of walking

Hektisk og trivelig arbeidsdag

Arbeidsoppgavene bestod i å registrere tilganger til Telenors lokaler på Østlandet. Jeg har lært å bruke datasystemet Integra, som er et datasystem for adgangskontroll. Kom godt overens med både ledere og medarbeidere, som jeg lærte masse av.Det vanskelige med jobben var å lære om de utallige lokalitetene som Telenor besitter. Dette tar flere år, og jeg ble dessverre overtallig før jeg hadde fått satt meg ordentlig inn i oppgavene.Den mest underholdende delen av jobben var å ekspedere kundene som kom for å få eller fornye adgangskortene sine.

Fordeler

subsidiert lunch

Ulemper

ingen spesielle

Breve

No me dio tiempo a poder valorar y conocer mejor a esta empresa.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 252 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold