logo av ISS Facility Services
ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelser fra ansatte

3.5
Balanse mellom jobb og fritid

Fant 71 anmeldelser som matchet søketSe alle 6,801 anmeldelser

Utfordrende og lærerikt

Fikk muligheten til å jobbe i kantine, der jeg raskt fikk tiltro av ledelsen. Åpnet seg fort en sjanse til å drive egen kantine.

Ja skrev nedfor

Abdisamed Nur. Eugen Hansen gate1. telefon 4505686. Søknad på stilling som lunsjpakker Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet med vareplassering og forefallende arbeid. Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben, min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid. Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og kundene. Med vennlig hilsen Abdisamed Nur Vedlegg CV

Fordeler

Halv time

Ulemper

åtte timer helv teme pause

det var ganske gøy for meg

Jeg lærte så mye på dette firma. fordi jeg jobbet hos flere flere kunder på ulike steder med forskjellige type oppgaver og jeg aldri fått klage også fra kunder.. men en som følte meg veldig dårlig mistet jeg min fast 100 prosent stillingen på grunn av ansiennitet.

Fordeler

det er ikke noen som gratis

Ulemper

det kan skje helse skade både av kjemikalier og muskuler

Bra

Litt travelt til alt var på plass jobbe mye alene ok bra.kun jeg hadde fagbrev som kokk mengden arbeisfolk spiser mye Snakke direkte med arbeidene om ønskene deres

Iss cleaning

I havev worked with ISS cleaning as cleaning lady in a iss factory it was in a small period of time which I corpse I jobbed Monday to Friday every week

productive and fun work place.

A typical day at work is to make the food ready for lunch hours when customers start coming in and then for dinner hour buffet. deal with customers and make sales. workplace culture was great and fun. management was very good and the boss had a good understanding and was fair to all her employees. The hardest part of the job was to learn the new till system when it changed. the most enjoyable part of the job was to learn new things

Fordeler

half price lunches

Ulemper

long hours

Dett var gøy jobb

Jeg er flink komme fram. Jeg har jobbet hos iss fra 2006 til 2010.

Hva som helst

Hei :-) Jag har meget bra med renholder trives jeg godt til å jobbe som renholder Mvh Hafiz Ahmed

Grei arbeidsplass.

ISS er en renholdsfirma. Jeg jobber der som næringsmiddle renholder. Jobben min handler om vasking av anlegger med sterk kjemisk middel.

oslo

jeg jobbet helt på godt Humør fordi det er et stort firma og mye å gjorde .iss gi god service til kunde .alle kunden må fornøyde med oss derfor iss har mange flere kunde. kunde er konge.

Jobber hos ISS Facility Services

Se flere jobber

Bla bla bla bla

En god arbeidsplass med varierende oppgaver i forhold til montering, befaring, kjøring, organisering og reparasjoner. Mange gode kolleger, metalmusikk på full pinne og høy drillføring

overall the best

i worked with iss facility from 2005upto 2009 and i really enjoyed working with them,but unfortunetly the company was taken over by vibe reingjoring

Vi samerbeider så godt vi kan og trives mye på lager.Jeg for eksample vil ikke miste å koome på jobb hvar dag

Detva vanskelig på start fordig jeg har aldri jobbe på lager.Med ettervart jeg kommer til å ble nøye og effektivt.Jeg har lært masse å kjøre truck 1-5.Arbeids språke,lokasjøn,kommunikasjon mote.Jeg har lært mye som sjer på lager for eksample alle flere kunde.Snille ,med streng ledelse også.Plukking kan bli vanskelig men det skjær ikke alt tid.Også plastefisering.Vi trives godt med musik på lager og jeg like best og singer og danse bare for ''fun''. JEG TRIVES GODT PÅ ISS OG VI SAMARBEIDER GODT MED LEDER OG KOLLEGER.JEG LIKE Å JOBBE PÅ EN AKTIVT MILJØ. GARDEMOEN FLYPLASSEN ER ALTID BEST FOR MEG OG JEG TRIVES SÅ GODT.MIN STORE PROBLEM ER AT JEG JOBBE FAST HELGE STILLING OG JEG ER MAMMA TIL TO SMÅ BARN.JEG TRENGER TID MED FAMILLIE OG SOSSIAL LIVE MED VENNER OGSÅ PÅ HELGE.DETTE ER VIKTIG GRUNN FOR MEG Å FINNE ANDRE MULIGHETER.

Fordeler

NEI.VI KAN KJØPPE ELLER TA MED MATEN

Ulemper

VI TA HALV TIME PAUSE OG KORT TID MED PAUSE NÅ DET ER STILLE

enkelt jobb

Enkelt jobb Jeg lærte meg flere renholder ferdigheter Det vanskeligste er å våkne tidelig

Fordeler

åpne andre jobb sjanse

Ulemper

den på fredag er lang tur

Gøy arbeids plass

Al-Fahed Tawfiq 26.11.15 Borggata1 1721 Sarpsborg Hei! Jeg heter Tawfiq og er 47 år. Jeg er meget interessert i og søke jobb hos dere. Da jeg liker tankegangen dere har med og for mennesker omsorg og empatiske utvikling. Jeg er i hvert fall ei glad og positiv mann som liker meg godt i naturen.. Jeg har fire barn to gutter og to jenter . Den minste er nå 4 år, 6 år, 10 år og den eldste er 15. . Har ofte funnet på ting med dem. Så ja jeg har erfaring av barn. på fritids spiller fotball med barna mine og venner Håper på positiv tilbake melding. Mvh Tawfiq

Fordeler

Gratis launsj

Ulemper

Kort pauser

fun workplace

fun workplace great staff great environment and great work experience but I had to leave eventually I had to go abroadI have learned a lot there

vi var to hadde gøy på jobben

jeg hadde en vanskelig dag da Sjefen kom til med å sa at jeg måtte dele jobben med noen andre jeg blir glad når Sjefen blir fornøyede det var min underholdende delen av jobben

Fordeler

gratis trening

Ulemper

hadde ingen pausse

Produktivt og gøy plass

Høy Produktivitet og ellers gøyal plass. Mange gode kollegaer og en kantine som rangeres av meg til å være 5 stjernet,

Fordeler

kantine, Fleksitid

Ulemper

Tidsklemmer

Produktiv arbeidsplass

En typisk dag på jobben er det ganske mye å gjøre. Jeg begynner å jobbe kl 05.30 for å rekke alle stedene i god tid. Jeg har lært å ble selvstendig, fleksibel og evne til å takle stress. Når det gjelder ledelse mann må være positiv og god til å arbeide i team. Medarbeiderne mine var lett å prate med og greit. Angående renholdarbeid ,den vanskeligste delen av jobben når det er masse papir avfall og når det er regn vær. Angående kantinearbeid, den vanskeligste delen av jobben når det er større arrangement og selvfølgelig er det mye å gjøre. Og den mest underholdende delen av jobben når kundene smiler og fornøyde.

Fordeler

Gratis varm drikke

Ulemper

Korte pauser

læringsrikt og alltid koslig på jobben

store utviklingsmuligheter for de som vil,, finner du her og bra sted der gode energier og bra arbeidsmiljø blandt oss ansatte- vikarjobb der man ble glad i de ansatte og medarbeiderne..kunne til tider vare nedtur og slutte der da vikariate var over og til ny . vennet seg til detta man kom alltid tilbake til faste plasser slik som nordea og SB banken . man ble tilpasningsdyktig av sirkulere rundt slik og satte seg fort i nye ting

Fordeler

sirkulere rundt

Ulemper

jobber ikke der mer

Litt opp og ned.

Firmaet hadde leder problemer. På eiendomssiden. Dette var vel spesielt for Bergen. Er et bra firma generelt. Det var greit men man måtte ta ansvar selv. Med arbeidere var helt topp.Jeg fikk jobbe stortsett fritt under ansvar.

Fordeler

Ingen fordeler

Ulemper

Opp til oss selv men ingen store problemer

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.6

Basert på 6,801 anmeldelser