ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelser fra ansatte

3,5Balanse mellom jobb og fritid

Fant 74 anmeldelser som matchet søketSe alle 7 252 anmeldelser

Utfordrende og lærerikt

Fikk muligheten til å jobbe i kantine, der jeg raskt fikk tiltro av ledelsen. Åpnet seg fort en sjanse til å drive egen kantine.

Gøy arbeidsplass, få ansatte med godt arbeidsmiljø

Viktig: hyggelig, aktiv, energisk Typsisk dag: produsere måltider, servere, sosialisere med ansatte og kunder Underholdene: når vernepliktige er ferdige for dagen og kommer i store antall og skal kjøpe produkter Lærte: bruke andre ansatte som ressurser for at ting skal gå mer effektivt

Fordeler

Godt samhold

Ulemper

Korte pauser

Gøy

Hyggelig folk å jobbe med og positiv. Morsom jobb og nok opplæring. Mat kurs.

Fordeler

Lunsj

Ulemper

Ikke pause og stresser

Dårlig og utydelig kommunikasjon, umulige krever

Rengjøring sjøl var ingen problem, men ISS stiller umulige tidskrever, som betydde at jeg måtte jobber ubetalt overtid hverdag å få butikken ren. Når dette ble tatt opp med teamleaderen, fikk jeg som svar at jeg måtte 'ikke rengjøre så nøye'. Jeg har lært å bruke gulvvaskmaskin, og fått mye erfaring med rengjøring i denne jobben.

renholder

Jeg jobbet på mange stede jobbet på NRK og Opera, på mange steder i Oslo og har menge oppgaver kan rydde og samt bruk gulva maskin ta støv, støvsuger og sjekke mitt ansvarsområde.

Spennende

Her fikk jeg masse ansvar kastet i fanget i ung alder. Allerede første uka fikk jeg ansvaret for alle kioskene under Eurovision Song Contest og dette var en enorm utfordring der det ikke var rom for å feile. Dette klarte jeg veldig bra og fikk mye skryt siden.

Fordeler

Hektisk, spennende og stor arbeidsplass.

Greit

Jeg jobbet som vikar hos iss og var glad i jobben min

Iss

Jeg heter Hadish 27 år kommer fra Eritrea. Jeg kom til Norge for 4 år . Men nå bor i kristansand Kristian Ivs gata 24. Jeg kan komme fom dere ringer meg. Jeg har interssent jobbe med dere. Jeg er pålitlg og hygglig sammearbeid. Hilsen Hadishe.

Fordeler

Som vanlig

Ulemper

Dere bestemme

annsatte vanlig

jeg jobbet iss thon hotel som hotelmedarbeidre og iss som renhold ca 7 månader

Fordeler

billig lunsj

Ulemper

venter melding for å gå jobb

jeg jobber på den butikken som renhold og jeg er fornøyd med det.

jeg jobber på den butikken som renhold og jeg er fornøyd med det.

godt arbeiderplass

Jeg hater Samson og kom fra Eritrea. Jeg har to barna som de heter Yoel og Daniel. Yoel er 15 år gammel og Daniel er 13 år. De går på skolen Trondheim. Jeg bodde hos Sunndalsøra asylmottak ca. et år. etterpå jeg finn Trondheim kommune. Jeg gikk norskkurs ca. 2 år. Jeg var praksis og jobb hos dekk mann i 2014 etterpå jeg fikk arbeiderpraksis hos ISS i 2015 og fortsatt som ansatt fram 2017. Jeg hadde 80% stilling også.

Fordeler

hva som helst

Ulemper

vanlig pause

God sammearbeid og flott miljø

En typisk dag på jobb er prepping av mat, servering av mat og ned vasking av kjøkkenet og kantinen. Jeg har lært at for å hjelpe mine kollega gi en god arbeidsmiljø. Det er ingenting som er vanskelige på jobb.

Lyhörd chef och ömsesidig respekt bland kolleger = gott arbetsförhållande.

Bra arbetsplats eftersom det var fasta dagar och tider; mån-fre 8-16. Arbetsplatsen anpassade dessutom arbetstiden utifrån personligt önskemål efter föräldraledighet.

umas ótima empresa

Foi uma ótima empresa que adorei trabalhar e apredi muito

slitsom

arbeidsfordeling var dårlig. kunne være ute å forskjellige arbeidsplasser fra 9-21 og kanskje bare få betalt for 7 timer da du ikke får betalt for kjøretid fra kontor til kontor, eller dårlig planlegging slik at man har død tid på en times tid medllom hvert sted og heller ingen kompensasjon for kjøring enda jeg kunne kjøre opptil 15 mil om dagen.

Fordeler

ikke kjedelig da man er forskjellige steder

Ulemper

usosialt da man ikke får ha kontakt med folk

gode kolleger

Godt arbeidsmiljø blant kolleger, aktiv hverdag med mye å gjøre og behandling av kunder. Godt samarbeide med boligkontor.

grei arbeidsplass

Vel dårlig veileder sjef, i allefall den tiden. Og eg gjorde mange av arbeidskollegene sine oppgaver, og som eg ikke fikk betalt av. Syns d var dårlig. Så eg håper bedriften e blitt mye bedre nå.

Beste arbeids stede

Mye jobb men koselig medarbeidere Alle sto på for at det skulle være fint for alle.

Fordeler

alt

Ulemper

ingen

hektisk og i møte med mange forskjellige kunder

ISS overtok renhold på Thon Hotell Harstad, og da jeg fikk tilbud om 100% stilling i daglig renhold, så tok jeg imot den. Jeg har faste kunder som er hyggelige og jeg får gode tilbakemeldinger på mitt arbeid

Ingen lønn for 40 dager jobb

Jeg begynte å Jobbe hos ISS i Lyngdal. Jeg måtte vaske butikken JULA i Lyngdal, hver dag fra kl 0700 til 0930. Det skulle være 4 dager test med til slutt blir det 27 dager. fordi arbeidsgiveren var ikke ofte i Lyngdal.

Ulemper

De jukset. Jeg fikk ingen lønn

Kantine

Jobber i kantine for de som tilkallingsvikar og har nok å gjøre.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 252 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold