ISS Facility Services

Tøm
3,5Balanse mellom jobb og fritid
3,3Lønn og fordeler

Fant 24 anmeldelser som matchet søketSe alle 7 301 anmeldelser

Gøy arbeidsplass, få ansatte med godt arbeidsmiljø

Viktig: hyggelig, aktiv, energisk Typsisk dag: produsere måltider, servere, sosialisere med ansatte og kunder Underholdene: når vernepliktige er ferdige for dagen og kommer i store antall og skal kjøpe produkter Lærte: bruke andre ansatte som ressurser for at ting skal gå mer effektivt

Fordeler

Godt samhold

Ulemper

Korte pauser

Stressende arbeid

Fikk tilbudt jobb et par timer etter jeg søkte. Ble etterpå bedt om å sende bilder av begge sider på bankkortet mitt. Følte meg ikke bekvem med å gjøre det, spurte hvorfor. Svarer jeg fikk er at "Vi har nesten kun utlendinger som jobber hos oss så vi må vite at du ikke oppgir et kontonummer fra utlandet." Fikk beskjed under opplæring om at hvis man er uheldig og ikke sorterer skitne kluter riktig får man lønnstrekk. Man blir også gitt urimelige tidsfrister på vasking i butikker med tidlig åpningstid, fordi selskapet lar ikke ansatte få starte tidligere enn kl 06.00, fordi da må de utbetale mer i lønn til de ansatte for nattarbeid. Disse umulige tidsfristene fører til klager og kjeft fra kunder og ledelse via meldinger og telefonsamtaler. Ledelse og teamleder kan også finne på å sende meldinger og ringe sent på kveld og natt. Arbeidstiden blir også med vilje lagt opp slik at den er akkurat for kort til at man har krav på pauser. Også mye ventetid mellom oppdrag som man ikke får betalt for.

Fordeler

Blir tilbudt mye ekstraoppdrag

Ulemper

Ikke betalt ventetid, ingen pauser, tidspress

Highly recommendable employer

I love working for the company if you show you can work hard and becreliable and what you can do they will help you every step of the way even with training. I myself look forward to moving my career forwards within iss.

Fordeler

overtime and good career prospects

Ulemper

Some long hours but overtime is paid

Dårlige ledere

Plass som de bryr seg lite om de ansatte. Hovedfokuset dems er å kun tjene penger uten å ta hensyn til de ansatte. Tvunget på jobb ved sykdom. Dårlige ledere. Null mottagelig for evt innspill

Fordeler

Kun tideligvakter

Ulemper

Sliter deg ut

jeg håper å starte til nye jobber så snart som mulig

jeg gleder mrg til å komme i gang slik at jeg altid kan gjøre deg lykkelig

Fordeler

betaler for lunch

Ulemper

15 minut av full jobb

Gøy

Hyggelig folk å jobbe med og positiv. Morsom jobb og nok opplæring. Mat kurs.

Fordeler

Lunsj

Ulemper

Ikke pause og stresser

Dårlig og utydelig kommunikasjon, umulige krever

Rengjøring sjøl var ingen problem, men ISS stiller umulige tidskrever, som betydde at jeg måtte jobber ubetalt overtid hverdag å få butikken ren. Når dette ble tatt opp med teamleaderen, fikk jeg som svar at jeg måtte 'ikke rengjøre så nøye'. Jeg har lært å bruke gulvvaskmaskin, og fått mye erfaring med rengjøring i denne jobben.

annsatte vanlig

jeg jobbet iss thon hotel som hotelmedarbeidre og iss som renhold ca 7 månader

Fordeler

billig lunsj

Ulemper

venter melding for å gå jobb

godt arbeiderplass

Jeg hater Samson og kom fra Eritrea. Jeg har to barna som de heter Yoel og Daniel. Yoel er 15 år gammel og Daniel er 13 år. De går på skolen Trondheim. Jeg bodde hos Sunndalsøra asylmottak ca. et år. etterpå jeg finn Trondheim kommune. Jeg gikk norskkurs ca. 2 år. Jeg var praksis og jobb hos dekk mann i 2014 etterpå jeg fikk arbeiderpraksis hos ISS i 2015 og fortsatt som ansatt fram 2017. Jeg hadde 80% stilling også.

Fordeler

hva som helst

Ulemper

vanlig pause

God sammearbeid og flott miljø

En typisk dag på jobb er prepping av mat, servering av mat og ned vasking av kjøkkenet og kantinen. Jeg har lært at for å hjelpe mine kollega gi en god arbeidsmiljø. Det er ingenting som er vanskelige på jobb.

slitsom

arbeidsfordeling var dårlig. kunne være ute å forskjellige arbeidsplasser fra 9-21 og kanskje bare få betalt for 7 timer da du ikke får betalt for kjøretid fra kontor til kontor, eller dårlig planlegging slik at man har død tid på en times tid medllom hvert sted og heller ingen kompensasjon for kjøring enda jeg kunne kjøre opptil 15 mil om dagen.

Fordeler

ikke kjedelig da man er forskjellige steder

Ulemper

usosialt da man ikke får ha kontakt med folk

grei arbeidsplass

Vel dårlig veileder sjef, i allefall den tiden. Og eg gjorde mange av arbeidskollegene sine oppgaver, og som eg ikke fikk betalt av. Syns d var dårlig. Så eg håper bedriften e blitt mye bedre nå.

Ingen lønn for 40 dager jobb

Jeg begynte å Jobbe hos ISS i Lyngdal. Jeg måtte vaske butikken JULA i Lyngdal, hver dag fra kl 0700 til 0930. Det skulle være 4 dager test med til slutt blir det 27 dager. fordi arbeidsgiveren var ikke ofte i Lyngdal.

Ulemper

De jukset. Jeg fikk ingen lønn

Ja skrev nedfor

Abdisamed Nur. Eugen Hansen gate1. telefon 4505686. Søknad på stilling som lunsjpakker Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet med vareplassering og forefallende arbeid. Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben, min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid. Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og kundene. Med vennlig hilsen Abdisamed Nur Vedlegg CV

Fordeler

Halv time

Ulemper

åtte timer helv teme pause

det var ganske gøy for meg

Jeg lærte så mye på dette firma. fordi jeg jobbet hos flere flere kunder på ulike steder med forskjellige type oppgaver og jeg aldri fått klage også fra kunder.. men en som følte meg veldig dårlig mistet jeg min fast 100 prosent stillingen på grunn av ansiennitet.

Fordeler

det er ikke noen som gratis

Ulemper

det kan skje helse skade både av kjemikalier og muskuler

Vi samerbeider så godt vi kan og trives mye på lager.Jeg for eksample vil ikke miste å koome på jobb hvar dag

Detva vanskelig på start fordig jeg har aldri jobbe på lager.Med ettervart jeg kommer til å ble nøye og effektivt.Jeg har lært masse å kjøre truck 1-5.Arbeids språke,lokasjøn,kommunikasjon mote.Jeg har lært mye som sjer på lager for eksample alle flere kunde.Snille ,med streng ledelse også.Plukking kan bli vanskelig men det skjær ikke alt tid.Også plastefisering.Vi trives godt med musik på lager og jeg like best og singer og danse bare for ''fun''. JEG TRIVES GODT PÅ ISS OG VI SAMARBEIDER GODT MED LEDER OG KOLLEGER.JEG LIKE Å JOBBE PÅ EN AKTIVT MILJØ. GARDEMOEN FLYPLASSEN ER ALTID BEST FOR MEG OG JEG TRIVES SÅ GODT.MIN STORE PROBLEM ER AT JEG JOBBE FAST HELGE STILLING OG JEG ER MAMMA TIL TO SMÅ BARN.JEG TRENGER TID MED FAMILLIE OG SOSSIAL LIVE MED VENNER OGSÅ PÅ HELGE.DETTE ER VIKTIG GRUNN FOR MEG Å FINNE ANDRE MULIGHETER.

Fordeler

NEI.VI KAN KJØPPE ELLER TA MED MATEN

Ulemper

VI TA HALV TIME PAUSE OG KORT TID MED PAUSE NÅ DET ER STILLE

Gøy arbeids plass

Al-Fahed Tawfiq 26.11.15 Borggata1 1721 Sarpsborg Hei! Jeg heter Tawfiq og er 47 år. Jeg er meget interessert i og søke jobb hos dere. Da jeg liker tankegangen dere har med og for mennesker omsorg og empatiske utvikling. Jeg er i hvert fall ei glad og positiv mann som liker meg godt i naturen.. Jeg har fire barn to gutter og to jenter . Den minste er nå 4 år, 6 år, 10 år og den eldste er 15. . Har ofte funnet på ting med dem. Så ja jeg har erfaring av barn. på fritids spiller fotball med barna mine og venner Håper på positiv tilbake melding. Mvh Tawfiq

Fordeler

Gratis launsj

Ulemper

Kort pauser

vi var to hadde gøy på jobben

jeg hadde en vanskelig dag da Sjefen kom til med å sa at jeg måtte dele jobben med noen andre jeg blir glad når Sjefen blir fornøyede det var min underholdende delen av jobben

Fordeler

gratis trening

Ulemper

hadde ingen pausse

Produktiv arbeidsplass

En typisk dag på jobben er det ganske mye å gjøre. Jeg begynner å jobbe kl 05.30 for å rekke alle stedene i god tid. Jeg har lært å ble selvstendig, fleksibel og evne til å takle stress. Når det gjelder ledelse mann må være positiv og god til å arbeide i team. Medarbeiderne mine var lett å prate med og greit. Angående renholdarbeid ,den vanskeligste delen av jobben når det er masse papir avfall og når det er regn vær. Angående kantinearbeid, den vanskeligste delen av jobben når det er større arrangement og selvfølgelig er det mye å gjøre. Og den mest underholdende delen av jobben når kundene smiler og fornøyde.

Fordeler

Gratis varm drikke

Ulemper

Korte pauser

Litt opp og ned.

Firmaet hadde leder problemer. På eiendomssiden. Dette var vel spesielt for Bergen. Er et bra firma generelt. Det var greit men man måtte ta ansvar selv. Med arbeidere var helt topp.Jeg fikk jobbe stortsett fritt under ansvar.

Fordeler

Ingen fordeler

Ulemper

Opp til oss selv men ingen store problemer

Godt arbeidsmiljø

Dagen starter med og sikre at alle kontraktene har sin servicemedsarbeider på plass. så er det besvarelser på mail, kundemøter samt oppfølging av sykemledt etc. Dagen lang har vi fokus på økonomi, der en sjekker regninger og utgående fakturarer at det stemmer overns med budsjett. har avsluttende regnskap hver måned som av og til kan være krevende og treffe rett på krona. Men stort sett går det bra, men noe uforusikt er det. Det gøyeste med jobben er at ingen dag er like og at en jobber med mange kjekke medarbeidere. Samt at vi gjennomfører mange sosiale samlinger, samt kurs med våres ansatte. Det er kjempe gøy og få treft de siden jeg har 20 stykk som jobber ute på 20 forskjellige kontrakter.

Fordeler

Pensjonsavtaler

Ulemper

noe kveldsjobbing, men ikke for mye.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 301 anmeldelser

3,3 av 5 stjerner for Kultur

Les om ISS Facility Services på populære steder

• ISS Facility Services
  • Lønn og fordeler
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?