ISS Facility Services

Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos ISS Facility Services

Se alle 5,210 anmeldelser
Fikk muligheten til å jobbe i kantine, der jeg raskt fikk tiltro av ledelsen. Åpnet seg fort en sjanse til å drive egen kantine.
In the work place worked with coordinating,hygiene,honest and responsibility. Management are so helpful and caring of each employee.Meanwhile the company provides uniform,shoes,safety gloves and masks.In the case of emergence or sick they provide hospitality.
Plass som de bryr seg lite om de ansatte. Hovedfokuset dems er å kun tjene penger uten å ta hensyn til de ansatte. Tvunget på jobb ved sykdom. Dårlige ledere. Null mottagelig for evt innspill
Fordeler
Kun tideligvakter
Ulemper
Sliter deg ut
Vanskelig , høyt tempo og som en nybegynner har du de verste vaskeplaser og veldig store krav fra ledelsen
Jeg anbefaler alle til å søke jobb hos ISS Facility Servise på Postavdeling.
Awful company would go near them.. Plus you don't get paid for work you do absolutely horrendous all anyone has to do is go online see all the other awful reviews
It is a great and professional company who no stressing people.
Na época q trabalhei foi MT,bom ter sido funcionária da iss... ótima empresa e atenciosa cm seus funcionários.
Kjempefin arbeidsplass, spesielt for studenter som trenger deltidsarbeid vedsiden av studiet
Fordeler
tilgang til varebil
Ulemper
til tider svært hektisk
hyggelige ansatte og folk rundt . alltid blide og positive
jeg gleder mrg til å komme i gang slik at jeg altid kan gjøre deg lykkelig
Fordeler
betaler for lunch
Ulemper
15 minut av full jobb
Viktig: hyggelig, aktiv, energisk
Typsisk dag: produsere måltider, servere, sosialisere med ansatte og kunder

Underholdene: når vernepliktige er ferdige for dagen og kommer i store antall og skal kjøpe produkter

Lærte: bruke andre ansatte som ressurser for at ting skal gå mer effektivt
Fordeler
Godt samhold
Ulemper
Korte pauser
Hyggelig folk å jobbe med og positiv. Morsom jobb og nok opplæring. Mat kurs.
Fordeler
Lunsj
Ulemper
Ikke pause og stresser
Rengjøring sjøl var ingen problem, men ISS stiller umulige tidskrever, som betydde at jeg måtte jobber ubetalt overtid hverdag å få butikken ren. Når dette ble tatt opp med teamleaderen, fikk jeg som svar at jeg måtte 'ikke rengjøre så nøye'.

Jeg har lært å bruke gulvvaskmaskin, og fått mye erfaring med rengjøring i denne jobben.
Jeg hater Samson og kom fra Eritrea. Jeg har to barna som de heter Yoel og Daniel. Yoel er 15 år gammel og Daniel er 13 år. De går på skolen Trondheim. Jeg bodde hos Sunndalsøra asylmottak ca. et år. etterpå jeg finn Trondheim kommune. Jeg gikk norskkurs ca. 2 år. Jeg var praksis og jobb hos dekk mann i 2014 etterpå jeg fikk arbeiderpraksis hos ISS i 2015 og fortsatt som ansatt fram 2017. Jeg hadde 80% stilling også.
Fordeler
hva som helst
Ulemper
vanlig pause
Bra arbetsplats eftersom det var fasta dagar och tider; mån-fre 8-16.
Arbetsplatsen anpassade dessutom arbetstiden utifrån personligt önskemål efter föräldraledighet.
Vel dårlig veileder sjef, i allefall den tiden. Og eg gjorde mange av arbeidskollegene sine oppgaver, og som eg ikke fikk betalt av. Syns d var dårlig. Så eg håper bedriften e blitt mye bedre nå.
Varierende arbeidsdag, i et hektisk miljø med trivelige kollegaer og ledere. Mulighet for personlig utvikling hvis ønskelig. Egne ansvarsområder og rom for å være kreativ. Dette er positivt og motiverende for å gjøre et godt arbeid.
Abdisamed Nur.
Eugen Hansen gate1.

telefon 4505686.

Søknad på stilling som lunsjpakker

Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg

som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig

type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet

med vareplassering og forefallende arbeid.

Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben,

min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide
selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg

legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med

godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø.

Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid.

Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og

kundene.

Med vennlig hilsen

Abdisamed Nur

Vedlegg CV
Fordeler
Halv time
Ulemper
åtte timer helv teme pause
A typical day at work is to make the food ready for lunch hours when customers start coming in and then for dinner hour buffet. deal with customers and make sales. workplace culture was great and fun. management was very good and the boss had a good understanding and was fair to all her employees. The hardest part of the job was to learn the new till system when it changed. the most enjoyable part of the job was to learn new things
Fordeler
half price lunches
Ulemper
long hours
Detva vanskelig på start fordig jeg har aldri jobbe på lager.Med ettervart jeg kommer til å ble nøye og effektivt.Jeg har lært masse å kjøre truck 1-5.Arbeids språke,lokasjøn,kommunikasjon mote.Jeg har lært mye som sjer på lager for eksample alle flere kunde.Snille ,med streng ledelse også.Plukking kan bli vanskelig men det skjær ikke alt tid.Også plastefisering.Vi trives godt med musik på lager og jeg like best og singer og danse bare for ''fun''.

JEG TRIVES GODT PÅ ISS OG VI SAMARBEIDER GODT MED LEDER OG KOLLEGER.JEG LIKE Å JOBBE PÅ EN AKTIVT MILJØ.

GARDEMOEN FLYPLASSEN ER ALTID BEST FOR MEG OG JEG TRIVES SÅ GODT.MIN STORE PROBLEM ER AT JEG JOBBE FAST HELGE STILLING OG JEG ER MAMMA TIL TO SMÅ BARN.JEG TRENGER TID MED FAMILLIE OG SOSSIAL LIVE MED VENNER OGSÅ PÅ HELGE.DETTE ER VIKTIG GRUNN FOR MEG Å FINNE ANDRE MULIGHETER.
Fordeler
NEI.VI KAN KJØPPE ELLER TA MED MATEN
Ulemper
VI TA HALV TIME PAUSE OG KORT TID MED PAUSE NÅ DET ER STILLE