logo av ISS Facility Services

3.5Balanse mellom jobb og fritid
3.2Lederskap

Fant 27 anmeldelser som matchet søketSe alle 6,839 anmeldelser

Utfordrende og lærerikt

Fikk muligheten til å jobbe i kantine, der jeg raskt fikk tiltro av ledelsen. Åpnet seg fort en sjanse til å drive egen kantine.

Working environment awesome.

In the work place worked with coordinating,hygiene,honest and responsibility. Management are so helpful and caring of each employee.Meanwhile the company provides uniform,shoes,safety gloves and masks.In the case of emergence or sick they provide hospitality.

Dårlige ledere

Plass som de bryr seg lite om de ansatte. Hovedfokuset dems er å kun tjene penger uten å ta hensyn til de ansatte. Tvunget på jobb ved sykdom. Dårlige ledere. Null mottagelig for evt innspill

Fordeler

Kun tideligvakter

Ulemper

Sliter deg ut

Ikke noe å si

Vanskelig , høyt tempo og som en nybegynner har du de verste vaskeplaser og veldig store krav fra ledelsen

Kjekke arbeidsplass

Jeg anbefaler alle til å søke jobb hos ISS Facility Servise på Postavdeling.

Awful company to work for

Awful company would go near them.. Plus you don't get paid for work you do absolutely horrendous all anyone has to do is go online see all the other awful reviews

Empresa boa de s trabalhar.

Na época q trabalhei foi MT,bom ter sido funcionária da iss... ótima empresa e atenciosa cm seus funcionários.

Effektiv og god arbeidskultur

Kjempefin arbeidsplass, spesielt for studenter som trenger deltidsarbeid vedsiden av studiet

Fordeler

tilgang til varebil

Ulemper

til tider svært hektisk

fin plass

hyggelige ansatte og folk rundt . alltid blide og positive

jeg håper å starte til nye jobber så snart som mulig

jeg gleder mrg til å komme i gang slik at jeg altid kan gjøre deg lykkelig

Fordeler

betaler for lunch

Ulemper

15 minut av full jobb

Gøy arbeidsplass, få ansatte med godt arbeidsmiljø

Viktig: hyggelig, aktiv, energisk Typsisk dag: produsere måltider, servere, sosialisere med ansatte og kunder Underholdene: når vernepliktige er ferdige for dagen og kommer i store antall og skal kjøpe produkter Lærte: bruke andre ansatte som ressurser for at ting skal gå mer effektivt

Fordeler

Godt samhold

Ulemper

Korte pauser

Gøy

Hyggelig folk å jobbe med og positiv. Morsom jobb og nok opplæring. Mat kurs.

Fordeler

Lunsj

Ulemper

Ikke pause og stresser

Dårlig og utydelig kommunikasjon, umulige krever

Rengjøring sjøl var ingen problem, men ISS stiller umulige tidskrever, som betydde at jeg måtte jobber ubetalt overtid hverdag å få butikken ren. Når dette ble tatt opp med teamleaderen, fikk jeg som svar at jeg måtte 'ikke rengjøre så nøye'. Jeg har lært å bruke gulvvaskmaskin, og fått mye erfaring med rengjøring i denne jobben.

godt arbeiderplass

Jeg hater Samson og kom fra Eritrea. Jeg har to barna som de heter Yoel og Daniel. Yoel er 15 år gammel og Daniel er 13 år. De går på skolen Trondheim. Jeg bodde hos Sunndalsøra asylmottak ca. et år. etterpå jeg finn Trondheim kommune. Jeg gikk norskkurs ca. 2 år. Jeg var praksis og jobb hos dekk mann i 2014 etterpå jeg fikk arbeiderpraksis hos ISS i 2015 og fortsatt som ansatt fram 2017. Jeg hadde 80% stilling også.

Fordeler

hva som helst

Ulemper

vanlig pause

Lyhörd chef och ömsesidig respekt bland kolleger = gott arbetsförhållande.

Bra arbetsplats eftersom det var fasta dagar och tider; mån-fre 8-16. Arbetsplatsen anpassade dessutom arbetstiden utifrån personligt önskemål efter föräldraledighet.

grei arbeidsplass

Vel dårlig veileder sjef, i allefall den tiden. Og eg gjorde mange av arbeidskollegene sine oppgaver, og som eg ikke fikk betalt av. Syns d var dårlig. Så eg håper bedriften e blitt mye bedre nå.

Produktiv og artig arbeidsplass

Varierende arbeidsdag, i et hektisk miljø med trivelige kollegaer og ledere. Mulighet for personlig utvikling hvis ønskelig. Egne ansvarsområder og rom for å være kreativ. Dette er positivt og motiverende for å gjøre et godt arbeid.

Ja skrev nedfor

Abdisamed Nur. Eugen Hansen gate1. telefon 4505686. Søknad på stilling som lunsjpakker Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet med vareplassering og forefallende arbeid. Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben, min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid. Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og kundene. Med vennlig hilsen Abdisamed Nur Vedlegg CV

Fordeler

Halv time

Ulemper

åtte timer helv teme pause

productive and fun work place.

A typical day at work is to make the food ready for lunch hours when customers start coming in and then for dinner hour buffet. deal with customers and make sales. workplace culture was great and fun. management was very good and the boss had a good understanding and was fair to all her employees. The hardest part of the job was to learn the new till system when it changed. the most enjoyable part of the job was to learn new things

Fordeler

half price lunches

Ulemper

long hours

Vi samerbeider så godt vi kan og trives mye på lager.Jeg for eksample vil ikke miste å koome på jobb hvar dag

Detva vanskelig på start fordig jeg har aldri jobbe på lager.Med ettervart jeg kommer til å ble nøye og effektivt.Jeg har lært masse å kjøre truck 1-5.Arbeids språke,lokasjøn,kommunikasjon mote.Jeg har lært mye som sjer på lager for eksample alle flere kunde.Snille ,med streng ledelse også.Plukking kan bli vanskelig men det skjær ikke alt tid.Også plastefisering.Vi trives godt med musik på lager og jeg like best og singer og danse bare for ''fun''. JEG TRIVES GODT PÅ ISS OG VI SAMARBEIDER GODT MED LEDER OG KOLLEGER.JEG LIKE Å JOBBE PÅ EN AKTIVT MILJØ. GARDEMOEN FLYPLASSEN ER ALTID BEST FOR MEG OG JEG TRIVES SÅ GODT.MIN STORE PROBLEM ER AT JEG JOBBE FAST HELGE STILLING OG JEG ER MAMMA TIL TO SMÅ BARN.JEG TRENGER TID MED FAMILLIE OG SOSSIAL LIVE MED VENNER OGSÅ PÅ HELGE.DETTE ER VIKTIG GRUNN FOR MEG Å FINNE ANDRE MULIGHETER.

Fordeler

NEI.VI KAN KJØPPE ELLER TA MED MATEN

Ulemper

VI TA HALV TIME PAUSE OG KORT TID MED PAUSE NÅ DET ER STILLE

Produktiv arbeidsplass

En typisk dag på jobben er det ganske mye å gjøre. Jeg begynner å jobbe kl 05.30 for å rekke alle stedene i god tid. Jeg har lært å ble selvstendig, fleksibel og evne til å takle stress. Når det gjelder ledelse mann må være positiv og god til å arbeide i team. Medarbeiderne mine var lett å prate med og greit. Angående renholdarbeid ,den vanskeligste delen av jobben når det er masse papir avfall og når det er regn vær. Angående kantinearbeid, den vanskeligste delen av jobben når det er større arrangement og selvfølgelig er det mye å gjøre. Og den mest underholdende delen av jobben når kundene smiler og fornøyde.

Fordeler

Gratis varm drikke

Ulemper

Korte pauser

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.6

Basert på 6,839 anmeldelser