logo av ISS Facility Services
ISS Facility Services

Anmeldelser om Jobbsikkerhet og forfremmelse fra ansatte hos ISS Facility Services

Tøm
3.5Balanse mellom jobb og fritid
3.2Jobbsikkerhet og forfremmelse

Fant 26 anmeldelser som matchet søketSe alle 6,836 anmeldelser

Gøy arbeidsplass, få ansatte med godt arbeidsmiljø

Viktig: hyggelig, aktiv, energisk Typsisk dag: produsere måltider, servere, sosialisere med ansatte og kunder Underholdene: når vernepliktige er ferdige for dagen og kommer i store antall og skal kjøpe produkter Lærte: bruke andre ansatte som ressurser for at ting skal gå mer effektivt

Fordeler

Godt samhold

Ulemper

Korte pauser

Interesant arbeisaplass,tempo og bra arbeidsmiljø

Arbeid med mennesker, givende,lærerikt og følelsen av å gjøre noe bra for mannesker

Fordeler

Lærerikt, givende og en plass du vil gi alt på.

Highly recommendable employer

I love working for the company if you show you can work hard and becreliable and what you can do they will help you every step of the way even with training. I myself look forward to moving my career forwards within iss.

Fordeler

overtime and good career prospects

Ulemper

Some long hours but overtime is paid

Dårlige ledere

Plass som de bryr seg lite om de ansatte. Hovedfokuset dems er å kun tjene penger uten å ta hensyn til de ansatte. Tvunget på jobb ved sykdom. Dårlige ledere. Null mottagelig for evt innspill

Fordeler

Kun tideligvakter

Ulemper

Sliter deg ut

Everything was amazing.

It is a great and professional company who no stressing people.

fin plass

hyggelige ansatte og folk rundt . alltid blide og positive

Gøy

Hyggelig folk å jobbe med og positiv. Morsom jobb og nok opplæring. Mat kurs.

Fordeler

Lunsj

Ulemper

Ikke pause og stresser

Dårlig og utydelig kommunikasjon, umulige krever

Rengjøring sjøl var ingen problem, men ISS stiller umulige tidskrever, som betydde at jeg måtte jobber ubetalt overtid hverdag å få butikken ren. Når dette ble tatt opp med teamleaderen, fikk jeg som svar at jeg måtte 'ikke rengjøre så nøye'. Jeg har lært å bruke gulvvaskmaskin, og fått mye erfaring med rengjøring i denne jobben.

Greit

Jeg jobbet som vikar hos iss og var glad i jobben min

godt arbeiderplass

Jeg hater Samson og kom fra Eritrea. Jeg har to barna som de heter Yoel og Daniel. Yoel er 15 år gammel og Daniel er 13 år. De går på skolen Trondheim. Jeg bodde hos Sunndalsøra asylmottak ca. et år. etterpå jeg finn Trondheim kommune. Jeg gikk norskkurs ca. 2 år. Jeg var praksis og jobb hos dekk mann i 2014 etterpå jeg fikk arbeiderpraksis hos ISS i 2015 og fortsatt som ansatt fram 2017. Jeg hadde 80% stilling også.

Fordeler

hva som helst

Ulemper

vanlig pause

Jobber hos ISS Facility Services

Se flere jobber

God sammearbeid og flott miljø

En typisk dag på jobb er prepping av mat, servering av mat og ned vasking av kjøkkenet og kantinen. Jeg har lært at for å hjelpe mine kollega gi en god arbeidsmiljø. Det er ingenting som er vanskelige på jobb.

Lyhörd chef och ömsesidig respekt bland kolleger = gott arbetsförhållande.

Bra arbetsplats eftersom det var fasta dagar och tider; mån-fre 8-16. Arbetsplatsen anpassade dessutom arbetstiden utifrån personligt önskemål efter föräldraledighet.

slitsom

arbeidsfordeling var dårlig. kunne være ute å forskjellige arbeidsplasser fra 9-21 og kanskje bare få betalt for 7 timer da du ikke får betalt for kjøretid fra kontor til kontor, eller dårlig planlegging slik at man har død tid på en times tid medllom hvert sted og heller ingen kompensasjon for kjøring enda jeg kunne kjøre opptil 15 mil om dagen.

Fordeler

ikke kjedelig da man er forskjellige steder

Ulemper

usosialt da man ikke får ha kontakt med folk

grei arbeidsplass

Vel dårlig veileder sjef, i allefall den tiden. Og eg gjorde mange av arbeidskollegene sine oppgaver, og som eg ikke fikk betalt av. Syns d var dårlig. Så eg håper bedriften e blitt mye bedre nå.

Kantine

Jobber i kantine for de som tilkallingsvikar og har nok å gjøre.

Ja skrev nedfor

Abdisamed Nur. Eugen Hansen gate1. telefon 4505686. Søknad på stilling som lunsjpakker Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet med vareplassering og forefallende arbeid. Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben, min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid. Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og kundene. Med vennlig hilsen Abdisamed Nur Vedlegg CV

Fordeler

Halv time

Ulemper

åtte timer helv teme pause

det var ganske gøy for meg

Jeg lærte så mye på dette firma. fordi jeg jobbet hos flere flere kunder på ulike steder med forskjellige type oppgaver og jeg aldri fått klage også fra kunder.. men en som følte meg veldig dårlig mistet jeg min fast 100 prosent stillingen på grunn av ansiennitet.

Fordeler

det er ikke noen som gratis

Ulemper

det kan skje helse skade både av kjemikalier og muskuler

Vi samerbeider så godt vi kan og trives mye på lager.Jeg for eksample vil ikke miste å koome på jobb hvar dag

Detva vanskelig på start fordig jeg har aldri jobbe på lager.Med ettervart jeg kommer til å ble nøye og effektivt.Jeg har lært masse å kjøre truck 1-5.Arbeids språke,lokasjøn,kommunikasjon mote.Jeg har lært mye som sjer på lager for eksample alle flere kunde.Snille ,med streng ledelse også.Plukking kan bli vanskelig men det skjær ikke alt tid.Også plastefisering.Vi trives godt med musik på lager og jeg like best og singer og danse bare for ''fun''. JEG TRIVES GODT PÅ ISS OG VI SAMARBEIDER GODT MED LEDER OG KOLLEGER.JEG LIKE Å JOBBE PÅ EN AKTIVT MILJØ. GARDEMOEN FLYPLASSEN ER ALTID BEST FOR MEG OG JEG TRIVES SÅ GODT.MIN STORE PROBLEM ER AT JEG JOBBE FAST HELGE STILLING OG JEG ER MAMMA TIL TO SMÅ BARN.JEG TRENGER TID MED FAMILLIE OG SOSSIAL LIVE MED VENNER OGSÅ PÅ HELGE.DETTE ER VIKTIG GRUNN FOR MEG Å FINNE ANDRE MULIGHETER.

Fordeler

NEI.VI KAN KJØPPE ELLER TA MED MATEN

Ulemper

VI TA HALV TIME PAUSE OG KORT TID MED PAUSE NÅ DET ER STILLE

enkelt jobb

Enkelt jobb Jeg lærte meg flere renholder ferdigheter Det vanskeligste er å våkne tidelig

Fordeler

åpne andre jobb sjanse

Ulemper

den på fredag er lang tur

fun workplace

fun workplace great staff great environment and great work experience but I had to leave eventually I had to go abroadI have learned a lot there

Produktiv arbeidsplass

En typisk dag på jobben er det ganske mye å gjøre. Jeg begynner å jobbe kl 05.30 for å rekke alle stedene i god tid. Jeg har lært å ble selvstendig, fleksibel og evne til å takle stress. Når det gjelder ledelse mann må være positiv og god til å arbeide i team. Medarbeiderne mine var lett å prate med og greit. Angående renholdarbeid ,den vanskeligste delen av jobben når det er masse papir avfall og når det er regn vær. Angående kantinearbeid, den vanskeligste delen av jobben når det er større arrangement og selvfølgelig er det mye å gjøre. Og den mest underholdende delen av jobben når kundene smiler og fornøyde.

Fordeler

Gratis varm drikke

Ulemper

Korte pauser

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.6

Basert på 6,836 anmeldelser