ISS Facility Services

3,5Balanse mellom jobb og fritid
3,3Kultur

Fant 28 anmeldelser som matchet søketSe alle 7 301 anmeldelser

Utfordrende og lærerikt

Fikk muligheten til å jobbe i kantine, der jeg raskt fikk tiltro av ledelsen. Åpnet seg fort en sjanse til å drive egen kantine.

Stressende arbeid

Fikk tilbudt jobb et par timer etter jeg søkte. Ble etterpå bedt om å sende bilder av begge sider på bankkortet mitt. Følte meg ikke bekvem med å gjøre det, spurte hvorfor. Svarer jeg fikk er at "Vi har nesten kun utlendinger som jobber hos oss så vi må vite at du ikke oppgir et kontonummer fra utlandet." Fikk beskjed under opplæring om at hvis man er uheldig og ikke sorterer skitne kluter riktig får man lønnstrekk. Man blir også gitt urimelige tidsfrister på vasking i butikker med tidlig åpningstid, fordi selskapet lar ikke ansatte få starte tidligere enn kl 06.00, fordi da må de utbetale mer i lønn til de ansatte for nattarbeid. Disse umulige tidsfristene fører til klager og kjeft fra kunder og ledelse via meldinger og telefonsamtaler. Ledelse og teamleder kan også finne på å sende meldinger og ringe sent på kveld og natt. Arbeidstiden blir også med vilje lagt opp slik at den er akkurat for kort til at man har krav på pauser. Også mye ventetid mellom oppdrag som man ikke får betalt for.

Fordeler

Blir tilbudt mye ekstraoppdrag

Ulemper

Ikke betalt ventetid, ingen pauser, tidspress

Interesant arbeisaplass,tempo og bra arbeidsmiljø

Arbeid med mennesker, givende,lærerikt og følelsen av å gjøre noe bra for mannesker

Fordeler

Lærerikt, givende og en plass du vil gi alt på.

Dårlige ledere

Plass som de bryr seg lite om de ansatte. Hovedfokuset dems er å kun tjene penger uten å ta hensyn til de ansatte. Tvunget på jobb ved sykdom. Dårlige ledere. Null mottagelig for evt innspill

Fordeler

Kun tideligvakter

Ulemper

Sliter deg ut

Ikke noe å si

Vanskelig , høyt tempo og som en nybegynner har du de verste vaskeplaser og veldig store krav fra ledelsen

Kjekke arbeidsplass

Jeg anbefaler alle til å søke jobb hos ISS Facility Servise på Postavdeling.

Empresa boa de s trabalhar.

Na época q trabalhei foi MT,bom ter sido funcionária da iss... ótima empresa e atenciosa cm seus funcionários.

Effektiv og god arbeidskultur

Kjempefin arbeidsplass, spesielt for studenter som trenger deltidsarbeid vedsiden av studiet

Fordeler

tilgang til varebil

Ulemper

til tider svært hektisk

Gøy arbeidsplass, få ansatte med godt arbeidsmiljø

Viktig: hyggelig, aktiv, energisk Typsisk dag: produsere måltider, servere, sosialisere med ansatte og kunder Underholdene: når vernepliktige er ferdige for dagen og kommer i store antall og skal kjøpe produkter Lærte: bruke andre ansatte som ressurser for at ting skal gå mer effektivt

Fordeler

Godt samhold

Ulemper

Korte pauser

Dårlig og utydelig kommunikasjon, umulige krever

Rengjøring sjøl var ingen problem, men ISS stiller umulige tidskrever, som betydde at jeg måtte jobber ubetalt overtid hverdag å få butikken ren. Når dette ble tatt opp med teamleaderen, fikk jeg som svar at jeg måtte 'ikke rengjøre så nøye'. Jeg har lært å bruke gulvvaskmaskin, og fått mye erfaring med rengjøring i denne jobben.

God sammearbeid og flott miljø

En typisk dag på jobb er prepping av mat, servering av mat og ned vasking av kjøkkenet og kantinen. Jeg har lært at for å hjelpe mine kollega gi en god arbeidsmiljø. Det er ingenting som er vanskelige på jobb.

Lyhörd chef och ömsesidig respekt bland kolleger = gott arbetsförhållande.

Bra arbetsplats eftersom det var fasta dagar och tider; mån-fre 8-16. Arbetsplatsen anpassade dessutom arbetstiden utifrån personligt önskemål efter föräldraledighet.

gode kolleger

Godt arbeidsmiljø blant kolleger, aktiv hverdag med mye å gjøre og behandling av kunder. Godt samarbeide med boligkontor.

grei arbeidsplass

Vel dårlig veileder sjef, i allefall den tiden. Og eg gjorde mange av arbeidskollegene sine oppgaver, og som eg ikke fikk betalt av. Syns d var dårlig. Så eg håper bedriften e blitt mye bedre nå.

Produktiv og artig arbeidsplass

Varierende arbeidsdag, i et hektisk miljø med trivelige kollegaer og ledere. Mulighet for personlig utvikling hvis ønskelig. Egne ansvarsområder og rom for å være kreativ. Dette er positivt og motiverende for å gjøre et godt arbeid.

Ja skrev nedfor

Abdisamed Nur. Eugen Hansen gate1. telefon 4505686. Søknad på stilling som lunsjpakker Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet med vareplassering og forefallende arbeid. Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben, min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid. Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og kundene. Med vennlig hilsen Abdisamed Nur Vedlegg CV

Fordeler

Halv time

Ulemper

åtte timer helv teme pause

productive and fun work place.

A typical day at work is to make the food ready for lunch hours when customers start coming in and then for dinner hour buffet. deal with customers and make sales. workplace culture was great and fun. management was very good and the boss had a good understanding and was fair to all her employees. The hardest part of the job was to learn the new till system when it changed. the most enjoyable part of the job was to learn new things

Fordeler

half price lunches

Ulemper

long hours

Bla bla bla bla

En god arbeidsplass med varierende oppgaver i forhold til montering, befaring, kjøring, organisering og reparasjoner. Mange gode kolleger, metalmusikk på full pinne og høy drillføring

Vi samerbeider så godt vi kan og trives mye på lager.Jeg for eksample vil ikke miste å koome på jobb hvar dag

Detva vanskelig på start fordig jeg har aldri jobbe på lager.Med ettervart jeg kommer til å ble nøye og effektivt.Jeg har lært masse å kjøre truck 1-5.Arbeids språke,lokasjøn,kommunikasjon mote.Jeg har lært mye som sjer på lager for eksample alle flere kunde.Snille ,med streng ledelse også.Plukking kan bli vanskelig men det skjær ikke alt tid.Også plastefisering.Vi trives godt med musik på lager og jeg like best og singer og danse bare for ''fun''. JEG TRIVES GODT PÅ ISS OG VI SAMARBEIDER GODT MED LEDER OG KOLLEGER.JEG LIKE Å JOBBE PÅ EN AKTIVT MILJØ. GARDEMOEN FLYPLASSEN ER ALTID BEST FOR MEG OG JEG TRIVES SÅ GODT.MIN STORE PROBLEM ER AT JEG JOBBE FAST HELGE STILLING OG JEG ER MAMMA TIL TO SMÅ BARN.JEG TRENGER TID MED FAMILLIE OG SOSSIAL LIVE MED VENNER OGSÅ PÅ HELGE.DETTE ER VIKTIG GRUNN FOR MEG Å FINNE ANDRE MULIGHETER.

Fordeler

NEI.VI KAN KJØPPE ELLER TA MED MATEN

Ulemper

VI TA HALV TIME PAUSE OG KORT TID MED PAUSE NÅ DET ER STILLE

Gøy arbeids plass

Al-Fahed Tawfiq 26.11.15 Borggata1 1721 Sarpsborg Hei! Jeg heter Tawfiq og er 47 år. Jeg er meget interessert i og søke jobb hos dere. Da jeg liker tankegangen dere har med og for mennesker omsorg og empatiske utvikling. Jeg er i hvert fall ei glad og positiv mann som liker meg godt i naturen.. Jeg har fire barn to gutter og to jenter . Den minste er nå 4 år, 6 år, 10 år og den eldste er 15. . Har ofte funnet på ting med dem. Så ja jeg har erfaring av barn. på fritids spiller fotball med barna mine og venner Håper på positiv tilbake melding. Mvh Tawfiq

Fordeler

Gratis launsj

Ulemper

Kort pauser

fun workplace

fun workplace great staff great environment and great work experience but I had to leave eventually I had to go abroadI have learned a lot there

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 301 anmeldelser

3,3 av 5 stjerner for Kultur

Les om ISS Facility Services på populære steder

• ISS Facility Services
  • Kultur
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?