ISS Facility Services

Norge1 anmeldelse

3,5Balanse mellom jobb og fritid

Fant 1 anmeldelse som matchet søketSe alle 7 301 anmeldelser

Stressende arbeid

Fikk tilbudt jobb et par timer etter jeg søkte. Ble etterpå bedt om å sende bilder av begge sider på bankkortet mitt. Følte meg ikke bekvem med å gjøre det, spurte hvorfor. Svarer jeg fikk er at "Vi har nesten kun utlendinger som jobber hos oss så vi må vite at du ikke oppgir et kontonummer fra utlandet." Fikk beskjed under opplæring om at hvis man er uheldig og ikke sorterer skitne kluter riktig får man lønnstrekk. Man blir også gitt urimelige tidsfrister på vasking i butikker med tidlig åpningstid, fordi selskapet lar ikke ansatte få starte tidligere enn kl 06.00, fordi da må de utbetale mer i lønn til de ansatte for nattarbeid. Disse umulige tidsfristene fører til klager og kjeft fra kunder og ledelse via meldinger og telefonsamtaler. Ledelse og teamleder kan også finne på å sende meldinger og ringe sent på kveld og natt. Arbeidstiden blir også med vilje lagt opp slik at den er akkurat for kort til at man har krav på pauser. Også mye ventetid mellom oppdrag som man ikke får betalt for.

Fordeler

Blir tilbudt mye ekstraoppdrag

Ulemper

Ikke betalt ventetid, ingen pauser, tidspress

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 301 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold