logo av ISS Facility Services
ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelser fra ansatte for Renholder

3.5
Balanse mellom jobb og fritid

Fant 20 anmeldelser som matchet søketSe alle 6,801 anmeldelser

renholder

Jeg jobbet på mange stede jobbet på NRK og Opera, på mange steder i Oslo og har menge oppgaver kan rydde og samt bruk gulva maskin ta støv, støvsuger og sjekke mitt ansvarsområde.

Ikke noe å si

Vanskelig , høyt tempo og som en nybegynner har du de verste vaskeplaser og veldig store krav fra ledelsen

Everything was amazing.

It is a great and professional company who no stressing people.

fin plass

hyggelige ansatte og folk rundt . alltid blide og positive

jeg håper å starte til nye jobber så snart som mulig

jeg gleder mrg til å komme i gang slik at jeg altid kan gjøre deg lykkelig

Fordeler

betaler for lunch

Ulemper

15 minut av full jobb

Dårlig og utydelig kommunikasjon, umulige krever

Rengjøring sjøl var ingen problem, men ISS stiller umulige tidskrever, som betydde at jeg måtte jobber ubetalt overtid hverdag å få butikken ren. Når dette ble tatt opp med teamleaderen, fikk jeg som svar at jeg måtte 'ikke rengjøre så nøye'. Jeg har lært å bruke gulvvaskmaskin, og fått mye erfaring med rengjøring i denne jobben.

Greit

Jeg jobbet som vikar hos iss og var glad i jobben min

jeg jobber på den butikken som renhold og jeg er fornøyd med det.

jeg jobber på den butikken som renhold og jeg er fornøyd med det.

slitsom

arbeidsfordeling var dårlig. kunne være ute å forskjellige arbeidsplasser fra 9-21 og kanskje bare få betalt for 7 timer da du ikke får betalt for kjøretid fra kontor til kontor, eller dårlig planlegging slik at man har død tid på en times tid medllom hvert sted og heller ingen kompensasjon for kjøring enda jeg kunne kjøre opptil 15 mil om dagen.

Fordeler

ikke kjedelig da man er forskjellige steder

Ulemper

usosialt da man ikke får ha kontakt med folk

gode kolleger

Godt arbeidsmiljø blant kolleger, aktiv hverdag med mye å gjøre og behandling av kunder. Godt samarbeide med boligkontor.

Jobber hos ISS Facility Services

Renholder positions
Se flere jobber

grei arbeidsplass

Vel dårlig veileder sjef, i allefall den tiden. Og eg gjorde mange av arbeidskollegene sine oppgaver, og som eg ikke fikk betalt av. Syns d var dårlig. Så eg håper bedriften e blitt mye bedre nå.

Beste arbeids stede

Mye jobb men koselig medarbeidere Alle sto på for at det skulle være fint for alle.

Fordeler

alt

Ulemper

ingen

Ingen lønn for 40 dager jobb

Jeg begynte å Jobbe hos ISS i Lyngdal. Jeg måtte vaske butikken JULA i Lyngdal, hver dag fra kl 0700 til 0930. Det skulle være 4 dager test med til slutt blir det 27 dager. fordi arbeidsgiveren var ikke ofte i Lyngdal.

Ulemper

De jukset. Jeg fikk ingen lønn

Ja skrev nedfor

Abdisamed Nur. Eugen Hansen gate1. telefon 4505686. Søknad på stilling som lunsjpakker Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet med vareplassering og forefallende arbeid. Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben, min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid. Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og kundene. Med vennlig hilsen Abdisamed Nur Vedlegg CV

Fordeler

Halv time

Ulemper

åtte timer helv teme pause

Dett var gøy jobb

Jeg er flink komme fram. Jeg har jobbet hos iss fra 2006 til 2010.

oslo

jeg jobbet helt på godt Humør fordi det er et stort firma og mye å gjorde .iss gi god service til kunde .alle kunden må fornøyde med oss derfor iss har mange flere kunde. kunde er konge.

Vi samerbeider så godt vi kan og trives mye på lager.Jeg for eksample vil ikke miste å koome på jobb hvar dag

Detva vanskelig på start fordig jeg har aldri jobbe på lager.Med ettervart jeg kommer til å ble nøye og effektivt.Jeg har lært masse å kjøre truck 1-5.Arbeids språke,lokasjøn,kommunikasjon mote.Jeg har lært mye som sjer på lager for eksample alle flere kunde.Snille ,med streng ledelse også.Plukking kan bli vanskelig men det skjær ikke alt tid.Også plastefisering.Vi trives godt med musik på lager og jeg like best og singer og danse bare for ''fun''. JEG TRIVES GODT PÅ ISS OG VI SAMARBEIDER GODT MED LEDER OG KOLLEGER.JEG LIKE Å JOBBE PÅ EN AKTIVT MILJØ. GARDEMOEN FLYPLASSEN ER ALTID BEST FOR MEG OG JEG TRIVES SÅ GODT.MIN STORE PROBLEM ER AT JEG JOBBE FAST HELGE STILLING OG JEG ER MAMMA TIL TO SMÅ BARN.JEG TRENGER TID MED FAMILLIE OG SOSSIAL LIVE MED VENNER OGSÅ PÅ HELGE.DETTE ER VIKTIG GRUNN FOR MEG Å FINNE ANDRE MULIGHETER.

Fordeler

NEI.VI KAN KJØPPE ELLER TA MED MATEN

Ulemper

VI TA HALV TIME PAUSE OG KORT TID MED PAUSE NÅ DET ER STILLE

enkelt jobb

Enkelt jobb Jeg lærte meg flere renholder ferdigheter Det vanskeligste er å våkne tidelig

Fordeler

åpne andre jobb sjanse

Ulemper

den på fredag er lang tur

vi var to hadde gøy på jobben

jeg hadde en vanskelig dag da Sjefen kom til med å sa at jeg måtte dele jobben med noen andre jeg blir glad når Sjefen blir fornøyede det var min underholdende delen av jobben

Fordeler

gratis trening

Ulemper

hadde ingen pausse

En greit jobb

Er mye å sette seg inn i, men ikke noe vanskelig å jobbe der. Er greie oppgaver enn har som renholder.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.6

Basert på 6,801 anmeldelser