ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelser fra ansatte for Renholder

Renholder20 anmeldelser
Se alle 5,077 anmeldelser
Jeg jobbet på mange stede jobbet på NRK og Opera, på mange steder i Oslo og har menge oppgaver kan rydde og samt bruk gulva maskin
ta støv, støvsuger og sjekke mitt ansvarsområde.
It is a great and professional company who no stressing people.
hyggelige ansatte og folk rundt . alltid blide og positive
jeg gleder mrg til å komme i gang slik at jeg altid kan gjøre deg lykkelig
Fordeler
betaler for lunch
Ulemper
15 minut av full jobb
Morsom og variert arbeidsplass. Mulighet for å lære nye maskiner som er til stor hjelp for renholderen. Nytt og moderne utstyr.
Rengjøring sjøl var ingen problem, men ISS stiller umulige tidskrever, som betydde at jeg måtte jobber ubetalt overtid hverdag å få butikken ren. Når dette ble tatt opp med teamleaderen, fikk jeg som svar at jeg måtte 'ikke rengjøre så nøye'.

Jeg har lært å bruke gulvvaskmaskin, og fått mye erfaring med rengjøring i denne jobben.
Jeg jobbet som vikar hos iss og var glad i jobben min
jeg jobber på den butikken som renhold og jeg er fornøyd med det.
arbeidsfordeling var dårlig. kunne være ute å forskjellige arbeidsplasser fra 9-21 og kanskje bare få betalt for 7 timer da du ikke får betalt for kjøretid fra kontor til kontor, eller dårlig planlegging slik at man har død tid på en times tid medllom hvert sted og heller ingen kompensasjon for kjøring enda jeg kunne kjøre opptil 15 mil om dagen.
Fordeler
ikke kjedelig da man er forskjellige steder
Ulemper
usosialt da man ikke får ha kontakt med folk
Godt arbeidsmiljø blant kolleger, aktiv hverdag med mye å gjøre og behandling av kunder. Godt samarbeide med boligkontor.
Vel dårlig veileder sjef, i allefall den tiden. Og eg gjorde mange av arbeidskollegene sine oppgaver, og som eg ikke fikk betalt av. Syns d var dårlig. Så eg håper bedriften e blitt mye bedre nå.
Mye jobb men koselig medarbeidere
Alle sto på for at det skulle være fint for alle.
Fordeler
alt
Ulemper
ingen
Jeg begynte å Jobbe hos ISS i Lyngdal. Jeg måtte vaske butikken JULA i Lyngdal, hver dag fra kl 0700 til 0930. Det skulle være 4 dager test med til slutt blir det 27 dager. fordi arbeidsgiveren var ikke ofte i Lyngdal.
Ulemper
De jukset. Jeg fikk ingen lønn
Abdisamed Nur.
Eugen Hansen gate1.

telefon 4505686.

Søknad på stilling som lunsjpakker

Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg

som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig

type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet

med vareplassering og forefallende arbeid.

Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben,

min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide

selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg

legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med

godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø.

Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid.

Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og

kundene.

Med vennlig hilsen

Abdisamed Nur

Vedlegg CV
Fordeler
Halv time
Ulemper
åtte timer helv teme pause
Jeg er flink komme fram.
Jeg har jobbet hos iss fra 2006 til 2010.
jeg jobbet helt på godt Humør fordi det er et stort firma og mye å gjorde .iss gi god service til kunde .alle kunden må fornøyde med oss derfor iss har mange flere kunde. kunde er konge.
Detva vanskelig på start fordig jeg har aldri jobbe på lager.Med ettervart jeg kommer til å ble nøye og effektivt.Jeg har lært masse å kjøre truck 1-5.Arbeids språke,lokasjøn,kommunikasjon mote.Jeg har lært mye som sjer på lager for eksample alle flere kunde.Snille ,med streng ledelse også.Plukking kan bli vanskelig men det skjær ikke alt tid.Også plastefisering.Vi trives godt med musik på lager og jeg like best og singer og danse bare for ''fun''.

JEG TRIVES GODT PÅ ISS OG VI SAMARBEIDER GODT MED LEDER OG KOLLEGER.JEG LIKE Å JOBBE PÅ EN AKTIVT MILJØ.

GARDEMOEN FLYPLASSEN ER ALTID BEST FOR MEG OG JEG TRIVES SÅ GODT.MIN STORE PROBLEM ER AT JEG JOBBE FAST HELGE STILLING OG JEG ER MAMMA TIL TO SMÅ BARN.JEG TRENGER TID MED FAMILLIE OG SOSSIAL LIVE MED VENNER OGSÅ PÅ HELGE.DETTE ER VIKTIG GRUNN FOR MEG Å FINNE ANDRE MULIGHETER.
Fordeler
NEI.VI KAN KJØPPE ELLER TA MED MATEN
Ulemper
VI TA HALV TIME PAUSE OG KORT TID MED PAUSE NÅ DET ER STILLE
Enkelt jobb
Jeg lærte meg flere renholder ferdigheter

Det vanskeligste er å våkne tidelig
Fordeler
åpne andre jobb sjanse
Ulemper
den på fredag er lang tur
jeg hadde en vanskelig dag da Sjefen kom til med å sa at jeg måtte dele jobben med noen andre

jeg blir glad når Sjefen blir fornøyede det var min underholdende delen av jobben
Fordeler
gratis trening
Ulemper
hadde ingen pausse
Er mye å sette seg inn i, men ikke noe vanskelig å jobbe der. Er greie oppgaver enn har som renholder.