ISS Facility Services

Trondheim4 anmeldelser

3,5Balanse mellom jobb og fritid

Fant 4 anmeldelser som matchet søketSe alle 7 252 anmeldelser

Grei arbeidsplass.

ISS er en renholdsfirma. Jeg jobber der som næringsmiddle renholder. Jobben min handler om vasking av anlegger med sterk kjemisk middel.

Stressende arbeid

Fikk tilbudt jobb et par timer etter jeg søkte. Ble etterpå bedt om å sende bilder av begge sider på bankkortet mitt. Følte meg ikke bekvem med å gjøre det, spurte hvorfor. Svarer jeg fikk er at "Vi har nesten kun utlendinger som jobber hos oss så vi må vite at du ikke oppgir et kontonummer fra utlandet." Fikk beskjed under opplæring om at hvis man er uheldig og ikke sorterer skitne kluter riktig får man lønnstrekk. Man blir også gitt urimelige tidsfrister på vasking i butikker med tidlig åpningstid, fordi selskapet lar ikke ansatte få starte tidligere enn kl 06.00, fordi da må de utbetale mer i lønn til de ansatte for nattarbeid. Disse umulige tidsfristene fører til klager og kjeft fra kunder og ledelse via meldinger og telefonsamtaler. Ledelse og teamleder kan også finne på å sende meldinger og ringe sent på kveld og natt. Arbeidstiden blir også med vilje lagt opp slik at den er akkurat for kort til at man har krav på pauser. Også mye ventetid mellom oppdrag som man ikke får betalt for.

Fordeler

Blir tilbudt mye ekstraoppdrag

Ulemper

Ikke betalt ventetid, ingen pauser, tidspress

Dene plassen jobbe jeg, det er fint og hyggelig , hjelpe hverandre .

Jeg er veldig glad og håper jeg har en mulighet å får en jobb anne sted plass fra ISS Facility Services.

godt arbeiderplass

Jeg hater Samson og kom fra Eritrea. Jeg har to barna som de heter Yoel og Daniel. Yoel er 15 år gammel og Daniel er 13 år. De går på skolen Trondheim. Jeg bodde hos Sunndalsøra asylmottak ca. et år. etterpå jeg finn Trondheim kommune. Jeg gikk norskkurs ca. 2 år. Jeg var praksis og jobb hos dekk mann i 2014 etterpå jeg fikk arbeiderpraksis hos ISS i 2015 og fortsatt som ansatt fram 2017. Jeg hadde 80% stilling også.

Fordeler

hva som helst

Ulemper

vanlig pause

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 252 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold