ISS Facility Services

Tromsø2 anmeldelser

3,3Lønn og fordeler

Fant 2 anmeldelser som matchet søketSe alle 7 252 anmeldelser

Effektiv og god arbeidskultur

Kjempefin arbeidsplass, spesielt for studenter som trenger deltidsarbeid vedsiden av studiet

Fordeler

tilgang til varebil

Ulemper

til tider svært hektisk

En arbeidsplass med høyt tempo der du aldri får tid til å kjede deg.

I ISS er det høyt tempo og mange saker som skal løses i løpet av en dag. I samarbeid med mange dyktige medarbeidere får vi driften til å flyte. Har lært at det å kommuniserer tydelig ut i org er viktig, samt deligere. Se både de store og de små sammenhengene i driften. Få menneskene i driften til å samhandle og forstå at vi må spille hverandre gode. Har også lært at det er viktig å ha de riktige menneskene i de ulike jobbene, ellers blir det ikke bra for selskapet eller ansatte. Den vanskeligste delen av jobben min er visst en avdelingsleder blir sykemeldt over lengre tid, slik at vi får stor arbeidsbelastning på de andre medarbeiderene. Kan også være utfordrende å gi advarsler til servicemedarbeidere som ikke gjør jobben sin. Det er riktig gøy når du kjenner at driften flyter og du føler at du sitter på et stødig skip som flyter flott fremmover og du kjenner at du gjør en nyttig jobb.

Fordeler

Gode pengsjonsordninger og gode lånevilkår for bil.

Ulemper

Så hektisk til tider at det blir stress.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 252 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold