logo av ISS Facility Services
ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelser fra ansatte i Oslo

3.5
Balanse mellom jobb og fritid

Fant 12 anmeldelser som matchet søketSe alle 6,801 anmeldelser

renholder

Jeg jobbet på mange stede jobbet på NRK og Opera, på mange steder i Oslo og har menge oppgaver kan rydde og samt bruk gulva maskin ta støv, støvsuger og sjekke mitt ansvarsområde.

produktiv

trivdes å jobbe der trivdes å jobbe med kunder hjelpe være til hjelp å til stedet

Ja skrev nedfor

Abdisamed Nur. Eugen Hansen gate1. telefon 4505686. Søknad på stilling som lunsjpakker Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet med vareplassering og forefallende arbeid. Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben, min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid. Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og kundene. Med vennlig hilsen Abdisamed Nur Vedlegg CV

Fordeler

Halv time

Ulemper

åtte timer helv teme pause

det var ganske gøy for meg

Jeg lærte så mye på dette firma. fordi jeg jobbet hos flere flere kunder på ulike steder med forskjellige type oppgaver og jeg aldri fått klage også fra kunder.. men en som følte meg veldig dårlig mistet jeg min fast 100 prosent stillingen på grunn av ansiennitet.

Fordeler

det er ikke noen som gratis

Ulemper

det kan skje helse skade både av kjemikalier og muskuler

Hva som helst

Hei :-) Jag har meget bra med renholder trives jeg godt til å jobbe som renholder Mvh Hafiz Ahmed

oslo

jeg jobbet helt på godt Humør fordi det er et stort firma og mye å gjorde .iss gi god service til kunde .alle kunden må fornøyde med oss derfor iss har mange flere kunde. kunde er konge.

Bla bla bla bla

En god arbeidsplass med varierende oppgaver i forhold til montering, befaring, kjøring, organisering og reparasjoner. Mange gode kolleger, metalmusikk på full pinne og høy drillføring

fun workplace

fun workplace great staff great environment and great work experience but I had to leave eventually I had to go abroadI have learned a lot there

vi var to hadde gøy på jobben

jeg hadde en vanskelig dag da Sjefen kom til med å sa at jeg måtte dele jobben med noen andre jeg blir glad når Sjefen blir fornøyede det var min underholdende delen av jobben

Fordeler

gratis trening

Ulemper

hadde ingen pausse

Produktivt og gøy plass

Høy Produktivitet og ellers gøyal plass. Mange gode kollegaer og en kantine som rangeres av meg til å være 5 stjernet,

Fordeler

kantine, Fleksitid

Ulemper

Tidsklemmer

Jobber hos ISS Facility Services

i Oslo
Se flere jobber

læringsrikt og alltid koslig på jobben

store utviklingsmuligheter for de som vil,, finner du her og bra sted der gode energier og bra arbeidsmiljø blandt oss ansatte- vikarjobb der man ble glad i de ansatte og medarbeiderne..kunne til tider vare nedtur og slutte der da vikariate var over og til ny . vennet seg til detta man kom alltid tilbake til faste plasser slik som nordea og SB banken . man ble tilpasningsdyktig av sirkulere rundt slik og satte seg fort i nye ting

Fordeler

sirkulere rundt

Ulemper

jobber ikke der mer

Fun place to work.

Start the day with setting up the tables for the guest. When they arrive be polite and greet them tell them about the food they going to eat and just be there for them if they need anything. Afterwards clean and make the table ready for the next day.On big events like concerts or dinners do the same thing but with a different table setting and set up some bars so the guest can buy drinks. Handle the wine, liquor and cash register. At the end of the day clean and pack down everything. Store the money back in the safe.

Fordeler

get to meet a lot of different people

Ulemper

lots of walking

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.6

Basert på 6,801 anmeldelser