ISS Facility Services
Skriv en anmeldelse
Vis alle ISS Facility Services anmeldelser

ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelse

Detva vanskelig på start fordig jeg har aldri jobbe på lager.Med ettervart jeg kommer til å ble nøye og effektivt.Jeg har lært masse å kjøre truck 1-5.Arbeids språke,lokasjøn,kommunikasjon mote.Jeg har lært mye som sjer på lager for eksample alle flere kunde.Snille ,med streng ledelse også.Plukking kan bli vanskelig men det skjær ikke alt tid.Også plastefisering.Vi trives godt med musik på lager og jeg like best og singer og danse bare for ''fun''. JEG TRIVES GODT PÅ ISS OG VI SAMARBEIDER GODT MED LEDER OG KOLLEGER.JEG LIKE Å JOBBE PÅ EN AKTIVT MILJØ. GARDEMOEN FLYPLASSEN ER ALTID BEST FOR MEG OG JEG TRIVES SÅ GODT.MIN STORE PROBLEM ER AT JEG JOBBE FAST HELGE STILLING OG JEG ER MAMMA TIL TO SMÅ BARN.JEG TRENGER TID MED FAMILLIE OG SOSSIAL LIVE MED VENNER OGSÅ PÅ HELGE.DETTE ER VIKTIG GRUNN FOR MEG Å FINNE ANDRE MULIGHETER.

Fordeler

NEI.VI KAN KJØPPE ELLER TA MED MATEN

Ulemper

VI TA HALV TIME PAUSE OG KORT TID MED PAUSE NÅ DET ER STILLE

4,0 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,0 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
5,0 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
2,0 av 5 stjerner for Lederskap
5,0 av 5 stjerner for Kultur

Spennende arbeidsplass

Gøy jobb, absolutt firma å søke jobbe for. man Føler seg velkommen og de tar vare på ansatte.
Samme rolle

Dene plassen jobbe jeg, det er fint og hyggelig , hjelpe hverandre .

Jeg er veldig glad og håper jeg har en mulighet å får en jobb anne sted plass fra ISS Facility Services.

Ikke noe å si

Vanskelig , høyt tempo og som en nybegynner har du de verste vaskeplaser og veldig store krav fra ledelsen

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 301 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
3,3 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,2 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
3,2 av 5 stjerner for Lederskap
3,3 av 5 stjerner for Kultur

Les om ISS Facility Services på populære steder

• ISS Facility Services
  • Vi samerbeider så godt vi kan og trives mye på lager.Jeg for eksample vil ikke miste å koome på jobb hvar dag
Gi oss tips om hvordan vi kan forbedre denne siden
Hva ville du ha lagt til eller endret?