ISS Facility Services
Skriv en anmeldelse
Vis alle ISS Facility Services anmeldelser

ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelse

Trivdes veldig godt i jobben min ,spesielt på kjøkkenet

Likte meg godt hos iss jeg mvh Aud karine johansen

5,0 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
5,0 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
5,0 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
5,0 av 5 stjerner for Lederskap
5,0 av 5 stjerner for Kultur

Samme rolle

Produktiv og artig arbeidsplass

Varierende arbeidsdag, i et hektisk miljø med trivelige kollegaer og ledere. Mulighet for personlig utvikling hvis ønskelig. Egne ansvarsområder og rom for å være kreativ. Dette er positivt og motiverende for å gjøre et godt arbeid.
Samme rolle

Bra

Litt travelt til alt var på plass jobbe mye alene ok bra.kun jeg hadde fagbrev som kokk mengden arbeisfolk spiser mye Snakke direkte med arbeidene om ønskene deres

Stressende arbeid

Fikk tilbudt jobb et par timer etter jeg søkte. Ble etterpå bedt om å sende bilder av begge sider på bankkortet mitt. Følte meg ikke bekvem med å gjøre det, spurte hvorfor. Svarer jeg fikk er at "Vi har nesten kun utlendinger som jobber hos oss så vi må vite at du ikke oppgir et kontonummer fra utlandet." Fikk beskjed under opplæring om at hvis man er uheldig og ikke sorterer skitne kluter riktig får man lønnstrekk. Man blir også gitt urimelige tidsfrister på vasking i butikker med tidlig åpningstid, fordi selskapet lar ikke ansatte få starte tidligere enn kl 06.00, fordi da må de utbetale mer i lønn til de ansatte for nattarbeid. Disse umulige tidsfristene fører til klager og kjeft fra kunder og ledelse via meldinger og telefonsamtaler. Ledelse og teamleder kan også finne på å sende meldinger og ringe sent på kveld og natt. Arbeidstiden blir også med vilje lagt opp slik at den er akkurat for kort til at man har krav på pauser. Også mye ventetid mellom oppdrag som man ikke får betalt for.

Fordeler

Blir tilbudt mye ekstraoppdrag

Ulemper

Ikke betalt ventetid, ingen pauser, tidspress

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 252 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold