logo av ISS Facility Services
ISS Facility Services
Vis alle ISS Facility Services anmeldelser

ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelse

læringsrikt og alltid koslig på jobben

store utviklingsmuligheter for de som vil,, finner du her og bra sted der gode energier og bra arbeidsmiljø blandt oss ansatte- vikarjobb der man ble glad i de ansatte og medarbeiderne..kunne til tider vare nedtur og slutte der da vikariate var over og til ny . vennet seg til detta man kom alltid tilbake til faste plasser slik som nordea og SB banken . man ble tilpasningsdyktig av sirkulere rundt slik og satte seg fort i nye ting

Fordeler

sirkulere rundt

Ulemper

jobber ikke der mer

4.0Arbeid/Personliv forhold
4.0Kompensasjon/Fordeler
5.0Jobbsikkerhet/Forskudd
4.0Lederskap
5.0Kultur
Vis alle 6,839 anmeldelser

Samme rolle

Gøy arbeids plass

Al-Fahed Tawfiq 26.11.15 Borggata1 1721 Sarpsborg Hei! Jeg heter Tawfiq og er 47 år. Jeg er meget interessert i og søke jobb hos dere. Da jeg liker tankegangen dere har med og for mennesker omsorg og empatiske utvikling. Jeg er i hvert fall ei glad og positiv mann som liker meg godt i naturen.. Jeg har fire barn to gutter og to jenter . Den minste er nå 4 år, 6 år, 10 år og den eldste er 15. . Har ofte funnet på ting med dem. Så ja jeg har erfaring av barn. på fritids spiller fotball med barna mine og venner Håper på positiv tilbake melding. Mvh Tawfiq

Fordeler

Gratis launsj

Ulemper

Kort pauser
Samme sted

renholder

Jeg jobbet på mange stede jobbet på NRK og Opera, på mange steder i Oslo og har menge oppgaver kan rydde og samt bruk gulva maskin ta støv, støvsuger og sjekke mitt ansvarsområde.
Samme sted

produktiv

trivdes å jobbe der trivdes å jobbe med kunder hjelpe være til hjelp å til stedet

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.6

3.2Jobbsikkerhet/Forskudd
3.2Lederskap
3.3Kultur
  • ISS Facility Services
  • læringsrikt og alltid koslig på jobben