ISS Facility Services
Vis alle ISS Facility Services anmeldelser

ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelse

Kjekke arbeidsplass

Jeg anbefaler alle til å søke jobb hos ISS Facility Servise på Postavdeling.

4,0 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
4,0 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
4,0 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
5,0 av 5 stjerner for Lederskap
5,0 av 5 stjerner for Kultur

Samme sted

Godt arbeidsmiljø

Dagen starter med og sikre at alle kontraktene har sin servicemedsarbeider på plass. så er det besvarelser på mail, kundemøter samt oppfølging av sykemledt etc. Dagen lang har vi fokus på økonomi, der en sjekker regninger og utgående fakturarer at det stemmer overns med budsjett. har avsluttende regnskap hver måned som av og til kan være krevende og treffe rett på krona. Men stort sett går det bra, men noe uforusikt er det. Det gøyeste med jobben er at ingen dag er like og at en jobber med mange kjekke medarbeidere. Samt at vi gjennomfører mange sosiale samlinger, samt kurs med våres ansatte. Det er kjempe gøy og få treft de siden jeg har 20 stykk som jobber ute på 20 forskjellige kontrakter.

Fordeler

Pensjonsavtaler

Ulemper

noe kveldsjobbing, men ikke for mye.

Stressende arbeid

Fikk tilbudt jobb et par timer etter jeg søkte. Ble etterpå bedt om å sende bilder av begge sider på bankkortet mitt. Følte meg ikke bekvem med å gjøre det, spurte hvorfor. Svarer jeg fikk er at "Vi har nesten kun utlendinger som jobber hos oss så vi må vite at du ikke oppgir et kontonummer fra utlandet." Fikk beskjed under opplæring om at hvis man er uheldig og ikke sorterer skitne kluter riktig får man lønnstrekk. Man blir også gitt urimelige tidsfrister på vasking i butikker med tidlig åpningstid, fordi selskapet lar ikke ansatte få starte tidligere enn kl 06.00, fordi da må de utbetale mer i lønn til de ansatte for nattarbeid. Disse umulige tidsfristene fører til klager og kjeft fra kunder og ledelse via meldinger og telefonsamtaler. Ledelse og teamleder kan også finne på å sende meldinger og ringe sent på kveld og natt. Arbeidstiden blir også med vilje lagt opp slik at den er akkurat for kort til at man har krav på pauser. Også mye ventetid mellom oppdrag som man ikke får betalt for.

Fordeler

Blir tilbudt mye ekstraoppdrag

Ulemper

Ikke betalt ventetid, ingen pauser, tidspress

Spennende arbeidsplass

Gøy jobb, absolutt firma å søke jobbe for. man Føler seg velkommen og de tar vare på ansatte.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 252 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold