ISS Facility Services
Vis alle ISS Facility Services anmeldelser

ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelse

Effektiv og god arbeidskultur

Kjempefin arbeidsplass, spesielt for studenter som trenger deltidsarbeid vedsiden av studiet

Fordeler

tilgang til varebil

Ulemper

til tider svært hektisk

3,0 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold
4,0 av 5 stjerner for Kompensasjon/Fordeler
3,0 av 5 stjerner for Jobbsikkerhet/Forskudd
2,0 av 5 stjerner for Lederskap
3,0 av 5 stjerner for Kultur

Samme sted

En arbeidsplass med høyt tempo der du aldri får tid til å kjede deg.

I ISS er det høyt tempo og mange saker som skal løses i løpet av en dag. I samarbeid med mange dyktige medarbeidere får vi driften til å flyte. Har lært at det å kommuniserer tydelig ut i org er viktig, samt deligere. Se både de store og de små sammenhengene i driften. Få menneskene i driften til å samhandle og forstå at vi må spille hverandre gode. Har også lært at det er viktig å ha de riktige menneskene i de ulike jobbene, ellers blir det ikke bra for selskapet eller ansatte. Den vanskeligste delen av jobben min er visst en avdelingsleder blir sykemeldt over lengre tid, slik at vi får stor arbeidsbelastning på de andre medarbeiderene. Kan også være utfordrende å gi advarsler til servicemedarbeidere som ikke gjør jobben sin. Det er riktig gøy når du kjenner at driften flyter og du føler at du sitter på et stødig skip som flyter flott fremmover og du kjenner at du gjør en nyttig jobb.

Fordeler

Gode pengsjonsordninger og gode lånevilkår for bil.

Ulemper

Så hektisk til tider at det blir stress.

Stressende arbeid

Fikk tilbudt jobb et par timer etter jeg søkte. Ble etterpå bedt om å sende bilder av begge sider på bankkortet mitt. Følte meg ikke bekvem med å gjøre det, spurte hvorfor. Svarer jeg fikk er at "Vi har nesten kun utlendinger som jobber hos oss så vi må vite at du ikke oppgir et kontonummer fra utlandet." Fikk beskjed under opplæring om at hvis man er uheldig og ikke sorterer skitne kluter riktig får man lønnstrekk. Man blir også gitt urimelige tidsfrister på vasking i butikker med tidlig åpningstid, fordi selskapet lar ikke ansatte få starte tidligere enn kl 06.00, fordi da må de utbetale mer i lønn til de ansatte for nattarbeid. Disse umulige tidsfristene fører til klager og kjeft fra kunder og ledelse via meldinger og telefonsamtaler. Ledelse og teamleder kan også finne på å sende meldinger og ringe sent på kveld og natt. Arbeidstiden blir også med vilje lagt opp slik at den er akkurat for kort til at man har krav på pauser. Også mye ventetid mellom oppdrag som man ikke får betalt for.

Fordeler

Blir tilbudt mye ekstraoppdrag

Ulemper

Ikke betalt ventetid, ingen pauser, tidspress

Spennende arbeidsplass

Gøy jobb, absolutt firma å søke jobbe for. man Føler seg velkommen og de tar vare på ansatte.

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 252 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold