logo av ISS Facility Services
Vis alle ISS Facility Services anmeldelser

ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelse

Bla bla bla bla

En god arbeidsplass med varierende oppgaver i forhold til montering, befaring, kjøring, organisering og reparasjoner. Mange gode kolleger, metalmusikk på full pinne og høy drillføring

3.0Arbeid/Personliv forhold
3.0Kompensasjon/Fordeler
3.0Jobbsikkerhet/Forskudd
3.0Lederskap
3.0Kultur
Vis alle 6,839 anmeldelser

renholder

Jeg jobbet på mange stede jobbet på NRK og Opera, på mange steder i Oslo og har menge oppgaver kan rydde og samt bruk gulva maskin ta støv, støvsuger og sjekke mitt ansvarsområde.

produktiv

trivdes å jobbe der trivdes å jobbe med kunder hjelpe være til hjelp å til stedet

Ja skrev nedfor

Abdisamed Nur. Eugen Hansen gate1. telefon 4505686. Søknad på stilling som lunsjpakker Jeg er en voksen mann med arbeidserfaring fra renhold og butikk som ønsker å presentere meg som en mulig medarbeider hos dere. Som renholder i ISS og ABS har jeg jobbet med forskjellig type renhold i boligblokker og i kontorbygninger. Jeg har også erfaring fra butikk der jeg jobbet med vareplassering og forefallende arbeid. Som renholdsarbeider var det viktig å kunne takle de fysiske utfordringer som følger med jobben, min helse er god og jeg er vant til å ta i et tak. Jeg er arbeidssom, og er vant til å arbeide selvstendig, men jeg kan også jobbe i team. Som person er jeg ærlig, pålitelig og punktlig, og jeg legger stor vekt på å utføre mine arbeidsoppgaver på en god måte. Jeg er en utadvendt person med godt humør, og bidrar gjerne til et godt arbeidsmiljø. Jeg er fleksibel i forhold til arbeidstider, og jeg kan jobbe både heltid og deltid. Dersom jeg får muligheten vil dere få en lojal medarbeider som vil yte mitt beste for bedriften og kundene. Med vennlig hilsen Abdisamed Nur Vedlegg CV

Fordeler

Halv time

Ulemper

åtte timer helv teme pause

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

3.6

Basert på 6,839 anmeldelser