ISS Facility Services

ISS Facility Services anmeldelser fra ansatte

3,5Balanse mellom jobb og fritid

Fant 73 anmeldelser som matchet søketSe alle 7 196 anmeldelser

Utfordrende og lærerikt

Fikk muligheten til å jobbe i kantine, der jeg raskt fikk tiltro av ledelsen. Åpnet seg fort en sjanse til å drive egen kantine.

Spennende arbeidsplass

Gøy jobb, absolutt firma å søke jobbe for. man Føler seg velkommen og de tar vare på ansatte.

Dene plassen jobbe jeg, det er fint og hyggelig , hjelpe hverandre .

Jeg er veldig glad og håper jeg har en mulighet å får en jobb anne sted plass fra ISS Facility Services.

Interesant arbeisaplass,tempo og bra arbeidsmiljø

Arbeid med mennesker, givende,lærerikt og følelsen av å gjøre noe bra for mannesker

Fordeler

Lærerikt, givende og en plass du vil gi alt på.

Trivdes veldig godt i jobben min ,spesielt på kjøkkenet

Likte meg godt hos iss jeg mvh Aud karine johansen

Working environment awesome.

In the work place worked with coordinating,hygiene,honest and responsibility. Management are so helpful and caring of each employee.Meanwhile the company provides uniform,shoes,safety gloves and masks.In the case of emergence or sick they provide hospitality.

Highly recommendable employer

I love working for the company if you show you can work hard and becreliable and what you can do they will help you every step of the way even with training. I myself look forward to moving my career forwards within iss.

Fordeler

overtime and good career prospects

Ulemper

Some long hours but overtime is paid

Dårlige ledere

Plass som de bryr seg lite om de ansatte. Hovedfokuset dems er å kun tjene penger uten å ta hensyn til de ansatte. Tvunget på jobb ved sykdom. Dårlige ledere. Null mottagelig for evt innspill

Fordeler

Kun tideligvakter

Ulemper

Sliter deg ut

Ikke noe å si

Vanskelig , høyt tempo og som en nybegynner har du de verste vaskeplaser og veldig store krav fra ledelsen

Kjekke arbeidsplass

Jeg anbefaler alle til å søke jobb hos ISS Facility Servise på Postavdeling.

Satisfação em ter trabalhado nessa empresa

Trabalhei sempre com muita dedicaçao mais para nao cair no conceito e respeito no trabalho pedi demissao pois nao concordo com algumas atitudes de funcionarios inrresponsaveis sou trabalhadora nunca desviei da minha rotina de trabalho eu agradeço imensamente a ISS pelo respeito que sempre me tratava fiz minha parte .

Awful company to work for

Awful company would go near them.. Plus you don't get paid for work you do absolutely horrendous all anyone has to do is go online see all the other awful reviews

Everything was amazing.

It is a great and professional company who no stressing people.

Det e bra

Å jobbe med Iss er den beste til meg i tillegg med skole mitt.

Empresa boa de s trabalhar.

Na época q trabalhei foi MT,bom ter sido funcionária da iss... ótima empresa e atenciosa cm seus funcionários.

Jobb

Hei, Jeg så på denne jobb på internett. Er på utkikk etter jobb hvis du har noen ledige stillinger kan du vennligst gi meg. Jeg så på Internett nettsted. Jeg ser jobber veldig interessert i å gjøre på denne jobb. Tusen takk.

Effektiv og god arbeidskultur

Kjempefin arbeidsplass, spesielt for studenter som trenger deltidsarbeid vedsiden av studiet

Fordeler

tilgang til varebil

Ulemper

til tider svært hektisk

Fint arbeidsted

Hyggelig arbeidsplass. Sosialt, er på forskjellige plasser.

fin plass

hyggelige ansatte og folk rundt . alltid blide og positive

jeg håper å starte til nye jobber så snart som mulig

jeg gleder mrg til å komme i gang slik at jeg altid kan gjøre deg lykkelig

Fordeler

betaler for lunch

Ulemper

15 minut av full jobb

Gøy arbeidsplass, få ansatte med godt arbeidsmiljø

Viktig: hyggelig, aktiv, energisk Typsisk dag: produsere måltider, servere, sosialisere med ansatte og kunder Underholdene: når vernepliktige er ferdige for dagen og kommer i store antall og skal kjøpe produkter Lærte: bruke andre ansatte som ressurser for at ting skal gå mer effektivt

Fordeler

Godt samhold

Ulemper

Korte pauser

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos ISS Facility Services. Nettverket vårt er klar til å svare.Still et spørsmål

Basert på 7 196 anmeldelser

3,5 av 5 stjerner for Arbeid/Personliv forhold