Anmeldelser om Lederskap fra ansatte hos IKEA

Se alle 8,037 anmeldelser
Lært å håndtere mye oppgaver under høyt press. Veldig kollegialt og trivelig arbeidsmiljø.
Fordeler
Arbeidsmiljø
Ulemper
Stressende arbeidsdag
Bra arbeidsplass som byr på mange utfordringer og gir mennesker en god grund før at utvikle seg.
Fordeler
God forsikrings ordning.
Ulemper
Kan til tider vare stressigt.
En kontorjobb der jeg hjalp Ikea med håndteringen av dokumenter vedr. import av varer til Norge. Jeg lærte meg fort ikeas ERP- systemer og hadde en super ledelse, og det var en god kultur. Jobbet parallelt med daglig leder jobben i Boutigue Anette fordi jeg hadde tid og lyst. Har stor arbeidskapasitet og liker å jobbe mye og variert.
Jeg elsket å komme dit og være i et annet miljø og gjøre en bra jobb med mine gode kolleger.
Fordeler
prosenter på varer i Ikeahuset
Ulemper
Ingen
En typisk dag på kjøkken avdelingen, består av å hjelpe kunder i å designe drømme kjøkkenet. Lytte til behov og hjelpe kunder i å velge produkter de vil trives med.

Har lært utrolig mye om interiør og spesielt kjøkken, i min periode som kjøkken selger på IKEA.

Hadde utrolig mange kjekke medarbeidere, og ledelsen var var nokså omsorgsfulle.

Det var utrolig mange kjekke kunder å treffe på, og ingen dag var den samme. Ellers gjorde det gode miljøet det utrolig kjekt å være på jobb.

Det vanskeligste ved jobb i IKEA er at det er over 400 ansatte, så en personlig konflikt er lett å støte på.
Men igjen så er det et utrolig godt miljø der. Så eventuelle konflikter er storsett veldig lett å overse.
Fordeler
Billig lunsj, Personal rabatt og et kjempe godt fellesskap.
IKEA Ringsaker var en fantastisk plass å jobbe på. trivelige kollegaer, elskende lederskap og godt miljø via alle avdelinger. selv som nyåpnet i 2015 ble vi alle sammen sett på som en stor familie, noe som gjorde oss sammenspleiset.

Kunnskapen jeg fikk via IKEA var strålende, spennende og engasjeringsrikt. Ble også sendt ut gode opplysninger om produkter og kommende salgsvarer.

Alt i alt er IKEA Ringsaker noe av det beste som har skjedd dette mennesket.
Fordeler
Reduserte priser på alle produkter, tilrettelegging av jobb
Ulemper
Betaling av mat
It was my first workplace and till now my last too. I enjoyed a lot while working here. Management is good and colleagues here are big support. An excellent place to work.
Working at IKEA was extremely busy, with 15,000 customers daily, several thousands of different products and product groups ans internal systems. Work hours varied from 7 am to 12 pm, making it easy to incorporate a lot of working hours per week in combination with my second job at Nova Networks (now known as NovaAgentum).

This job gave me a lot of experience from working in a high pressure environment, and provided me with knowledge of how to provide customers with exellent service, even if the stress level was high. This was both incredibly fun - and the hardest part of the job. It also gave me unique insight in how it is to work in a highly multicultural workplace, with co-workers from all over the world. This was a good preparation for doing my master at Hult International Business School, which has students from 126 different nationalities.
Fordeler
high salary, unique co-workers
Ulemper
unexperienced lower ("on floor") management
Se flere anmeldelser om IKEA
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos IKEA. Nettverket vårt er klar til å svare.
Basert på 8,037 anmeldelser
3 074