IKEA anmeldelser fra ansatte

Fant 14 anmeldelser som matchet søket Se alle 6 342 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Bra.
Team Manager/Goods Flow Team Leader (Nåværende ansatt) –  Slependen6 mars 2019
Bra arbeidsplass som byr på mange utfordringer og gir mennesker en god grund før at utvikle seg.
Fordeler
God forsikrings ordning.
Ulemper
Kan til tider vare stressigt.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 1NeiRapporter
5,0
Flott arbeidsplass på kontor med bra kollegaer
deltidsstilling - Saksbehandler (Tidligere ansatt) –  Slependen, Bærum kommune29 november 2018
En kontorjobb der jeg hjalp Ikea med håndteringen av dokumenter vedr. import av varer til Norge. Jeg lærte meg fort ikeas ERP- systemer og hadde en super ledelse, og det var en god kultur. Jobbet parallelt med daglig leder jobben i Boutigue Anette fordi jeg hadde tid og lyst. Har stor arbeidskapasitet og liker å jobbe mye og variert.
Jeg elsket å komme dit og være i et annet miljø og gjøre en bra jobb med mine gode kolleger.
Fordeler
prosenter på varer i Ikeahuset
Ulemper
Ingen
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 1Rapporter
givende arbeidsplass
Salgsmedarbeider (Nåværende ansatt) –  Forus29 oktober 2018
En typisk dag på jobben består av kundebehandling, montering og rydding. Mye samarbeid og tett arbeid med hyggelige kollegaer
Fordeler
samhold, rabatt
Ulemper
skiftarbeid, lite heltid
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4Nei 1Rapporter
5,0
Let å komme i arbeidsliv
Vikar (Tidligere ansatt) –  Slependen, Bærum kommune12 juni 2018
Jeg hadde mulighet å se hvordan funker alt i IKEA, at den jobben der starter kl 5.00 noenganger tidligere. Alt skal på plas så vi har satt tingene på hyller.
Fordeler
Billig lunch
Ulemper
Ikke plass til alle i mim\nipauser, man sitter på gulvet men alle for kaffe gratis :)
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5NeiRapporter
Inkluderende arbeidsplass
ordrebehandling, vareeksponering, kundeservice (Tidligere ansatt) –  Bergen - Åsane6 mars 2018
Travelt, lærerikt, gøy, interessant, gode kolleger, alltid mye som skjer, utviklingsmuligheter
Fordeler
personalrabatter, billig lunsj
Ulemper
Åpningstid
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4NeiRapporter
5,0
Gøy arbeidsplass med et godt miljø
Salgs medarbeider / Kjøkken konsulent (Tidligere ansatt) –  Åsane16 april 2017
En typisk dag på kjøkken avdelingen, består av å hjelpe kunder i å designe drømme kjøkkenet. Lytte til behov og hjelpe kunder i å velge produkter de vil trives med.

Har lært utrolig mye om interiør og spesielt kjøkken, i min periode som kjøkken selger på IKEA.

Hadde utrolig mange kjekke medarbeidere, og ledelsen var var nokså omsorgsfulle.

Det var utrolig mange kjekke kunder å treffe på, og ingen dag var den samme. Ellers gjorde det gode miljøet det utrolig kjekt å være på jobb.

Det vanskeligste ved jobb i IKEA er at det er over 400 ansatte, så en personlig konflikt er lett å støte på. Men igjen så er det et utrolig godt miljø der. Så eventuelle konflikter er storsett veldig lett å overse.
Fordeler
Billig lunsj, Personal rabatt og et kjempe godt fellesskap.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 14NeiRapporter
Happy place to work
Interior Design Specialist (Nåværende ansatt) –  Oslo7 april 2017
Good work-life balance.
Great opportunities around the world.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 8Nei 1Rapporter
Fantastisk plass
Kjøkkenkonsulent (Tidligere ansatt) –  Ringsaker kommune7 februar 2017
IKEA Ringsaker var en fantastisk plass å jobbe på. trivelige kollegaer, elskende lederskap og godt miljø via alle avdelinger. selv som nyåpnet i 2015 ble vi alle sammen sett på som en stor familie, noe som gjorde oss sammenspleiset.

Kunnskapen jeg fikk via IKEA var strålende, spennende og engasjeringsrikt. Ble også sendt ut gode opplysninger om produkter og kommende salgsvarer.

Alt i alt er IKEA Ringsaker noe av det beste som har skjedd dette mennesket.
Fordeler
Reduserte priser på alle produkter, tilrettelegging av jobb
Ulemper
Betaling av mat
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 7Nei 2Rapporter
Productive and fun workplace
Ikea Food co-worker at Restaurant (Tidligere ansatt) –  Bergen (Norway)5 februar 2017
very good place to work and improve. Friendly staff and managers. Every working day is different.

Only good words about this company ;)
Fordeler
free lunches
Ulemper
flex hours
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3Nei 1Rapporter
2,0
Trevlig arbetsplats
Kundtjänstmedarbetare (Tidligere ansatt) –  Oslo, N038 oktober 2015
Arbetsuppgifterna inkluderade hantering av existerande och nya ordrar vid ex. ändringar, förseningar, inbokning och logistik av leveranser samt inkommande kundeservicetelefon. Självständigt arbete med stor vikt på ansvartagande och kreativitet i eget arbete. Bra kollegor och trevlig arbetsmiljö, men hade önskat bättre ledarskap och uppföljning
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 10Nei 3Rapporter
3,0
Hektisk arbeidsplass
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Oslo, N0319 februar 2015
Det var en veldig bra arbeidsted hadde det veldig gøy på jobben. Jeg skulle ønske de var mer åpen for å gi meg flere utfordringer, isteden for å gjøre det samme hele tiden.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 45Nei 3Rapporter
Supportive Management
Customer Service Representative (Tidligere ansatt) –  Oslo, Norway5 august 2013
It was my first workplace and till now my last too. I enjoyed a lot while working here. Management is good and colleagues here are big support. An excellent place to work.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 27Nei 3Rapporter
5,0
Multicultural workplace with good benefits
Cashier (Tidligere ansatt) –  Oslo2 oktober 2012
Working at IKEA was extremely busy, with 15,000 customers daily, several thousands of different products and product groups ans internal systems. Work hours varied from 7 am to 12 pm, making it easy to incorporate a lot of working hours per week in combination with my second job at Nova Networks (now known as NovaAgentum).

This job gave me a lot of experience from working in a high pressure environment, and provided me with knowledge of how to provide customers with exellent service, even if the stress level was high. This was both incredibly fun - and the hardest part of the job. It also gave me unique insight in how it is to work in a highly multicultural workplace, with co-workers from all over the world. This was a good preparation for doing my master at Hult International Business School, which has students from 126 different nationalities.
Fordeler
high salary, unique co-workers
Ulemper
unexperienced lower ("on floor") management
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5NeiRapporter

Se flere IKEA anmeldelser

Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos IKEA. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

Basert på 6 342 anmeldelser