If Skadeforsikring anmeldelser fra ansatte

Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
4,0
Lærerikt og mye vekst.
Kunderådgiver (Tidligere ansatt) –  Sarpsborg19 oktober 2017
En stund siden jeg jobbet i If. Mye bra teamwork og kollegialt.
Lært å ta utfordringer på en enkel måte.
Vanskeligste delen var at jeg aldri følte meg i mål den gangen. Det mest underholdende var alle menneskene jeg var i kontakt med.
Fordeler
Sosialt.
Ulemper
Press.
5,0
Hyggelig arbeidsplass med varierte arbeidsoppgaver
Grafisk Designer (Tidligere ansatt) –  Oslo16 november 2016
Typisk dag på jobben:

1. Finne bilder til kampanje for kunde.
Lage forslag på brosjyre, plakat, rollups og banner på web der ulike bildeforslag er satt inn samt dummytekst / alternativt ferdig/godkjent tekst.

2. Finne nye bilder til websiden til If. Bildene skal passe til innholdet på siden og hvordan If ønsker å fremstå.

3. Lage et par hasteoppdrag på bannere der kunden har glemt at det er deadline.

4. Fått korrekturer på produkark som skal oppdateres og legges inn i database og sendes til trykkertiet.

5. Være med på brainstorming møte for å finne tekst som passer til bilde på ny If- kampanje.

6. Laste opp godkjente filer til trykkeriet.

7. Finne bilde til facebook-kampanje.

Jeg har lært mye om hvor viktig det er å uttrykke seg kort og presist for at budskapet skal nå frem, og hvor viktig det er at bilde og tekst henger sammen, og at det er en fordel at flere øyne kan komme med gode innspill slik at man får en forståelse at kampanjen forteller den historien man ønsker at den skal gjøre.

Jeg hadde hyggelige kolleger og hyggelig leder. Den vanskeligste delen av jobben var vel egentlig det at dette var et vikariat. Det var ingen store konlikter på jobben, og stor takhøyde.
Fordeler
kort vei, sommertid, ordnede forhold, dusj og garderobe i kjeller, utelunsj på brygga
Ulemper
Vikariat
5,0
Har vært et godt sted å arbeide for meg
Leder båtforsikringer, og bilforhandler produkter (Nåværende ansatt) –  Oslo, N0313 juli 2014
Jeg har trivdes godt hos If. Jeg har fått og tatt mange utfordringer.
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos If Skadeforsikring. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

4,8