Haugesund kommune anmeldelser fra ansatte i Haugesund

Viser alle 3 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
3,0
Inspirerende arbeidsplass
Pleieassistent (Tidligere ansatt) –  Haugesund20 mai 2016
Jeg opplevde at de aller fleste var med og drog lasset fremover slik at vi oppnådde resultater.
Fordeler
Leige av hytte
Ulemper
Stressende garderobe forhold
Hjalp denne anmeldelsen?JaNei 1Rapporter
5,0
Faglig god arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø.
Bjørgene sykehjem, Dementavdeling (Nåværende ansatt) –  Haugesund, N119 juni 2013
Ikke en dag er lik. Som vernepleierstudent er det mye å lære, som jeg gjør på min arbeidsplass, men når det er sagt er vi aldri ferdig utlært.Gode kollegaer og brukere som en lærer så godt å kjenne, gjør at en virkelig gleder seg til å gå på jobb. Alt er godt tilrettelagt slik at det går mye tid på å ordne opp i unødvendige ting. Med et godt arbeidsmiljø er tonen god med både ledelse og kollegaer, slik at en føler en kan dele ting som er bra og kan løse utfordringer på en god måte.
Til nå har jeg lært mye, alt fra pleie, stell, kommunikasjon, brukermedvirkning i praksis, medisinering og farmakologi samt at med å bygge relasjoner gjør at kommunikasjonen blir god m.m.
Den vanskeligste delen av jobben kan til tider være å balansere det emosjonelle. Når en vet at det stort sett går en vei krever det tid og erfaring å venne seg til. En skal alltid gjøre sitt beste, og vite at all forbedring er gull verdt.
Den mest underholdende delen av jobben mener jeg er den gode kontakten en får med brukerne. Den gode samtale, latter, mimring, en god tone og rom for alvor er noen av tingene som er med på at stemningen er god.
Fordeler
Gode arbeidstider
Ulemper
For få større faste stillinger.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 5Nei 3Rapporter
Registrer denne bedriftssiden

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Haugesund kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,7