Haugesund kommune

Haugesund kommune anmeldelser fra ansatte

Viser alle 6 anmeldelser
Sikker arbeidplass
En rolig arbeidsplass med gode medarbeidere. kjekke brukere og god stemning.
kjempe intessant jobb
Haugesund kommune femstår som en ryddig og gjennomført arbeidsgiver men samhandling mellom avdelingene kunne vært mindre byråkratiske da det som oftest er mennesker og dems utfordringer det jobbes med og de har et liv som dreier 24timer i døgnet og ikke etter kontortider med innlagte pauser og møter .
Enkle og ordnede arbeidsforhold
Da jeg ikke forholdt meg til kommune til daglig, men var leid ut som vikar er det vanskelig å gi en anmeldelse.
Inspirerende arbeidsplass
Jeg opplevde at de aller fleste var med og drog lasset fremover slik at vi oppnådde resultater.
Fordeler
Leige av hytte
Ulemper
Stressende garderobe forhold
Det var drømmejobben min
Dagen starter med vanlige rutiner, jeg får en oppgave av lederen i avdelingen. Alt som jeg har gjort på den jobben var nytt for meg og jeg har lært veldig mye blant annet Agresso økonomisystemet.
Ledelsen var tilstede. Medarbeidere var hyggelige og samarbeider godt. Den vanskelige delen av jobben var budsjettering.
Fordeler
å gjøre det du liker
Ulemper
at jeg fikk ikke fast jobb
Faglig god arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø.
Ikke en dag er lik. Som vernepleierstudent er det mye å lære, som jeg gjør på min arbeidsplass, men når det er sagt er vi aldri ferdig utlært.Gode kollegaer og brukere som en lærer så godt å kjenne, gjør at en virkelig gleder seg til å gå på jobb. Alt er godt tilrettelagt slik at det går mye tid på å ordne opp i unødvendige ting. Med et godt arbeidsmiljø er tonen god med både ledelse og kollegaer, slik at en føler en kan dele ting som er bra og kan løse utfordringer på en god måte.
Til nå har jeg lært mye, alt fra pleie, stell, kommunikasjon, brukermedvirkning i praksis, medisinering og farmakologi samt at med å bygge relasjoner gjør at kommunikasjonen blir god m.m.

Den vanskeligste delen av jobben kan til tider være å balansere det emosjonelle. Når en vet at det stort sett går en vei krever det tid og erfaring å venne seg til. En skal alltid gjøre sitt beste, og vite at all forbedring er gull verdt.

Den mest underholdende delen av jobben mener jeg er den gode kontakten en får med brukerne. Den gode samtale, latter, mimring, en god tone og rom for alvor er noen av tingene som er med på at stemningen er god.
Fordeler
Gode arbeidstider
Ulemper
For få større faste stillinger.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Haugesund kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.8
3.4