Haugesund kommune
Haugesund kommune anmeldelse

Faglig god arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø.

9 juni 2013
Ikke en dag er lik. Som vernepleierstudent er det mye å lære, som jeg gjør på min arbeidsplass, men når det er sagt er vi aldri ferdig utlært.Gode kollegaer og brukere som en lærer så godt å kjenne, gjør at en virkelig gleder seg til å gå på jobb. Alt er godt tilrettelagt slik at det går mye tid på å ordne opp i unødvendige ting. Med et godt arbeidsmiljø er tonen god med både ledelse og kollegaer, slik at en føler en kan dele ting som er bra og kan løse utfordringer på en god måte.
Til nå har jeg lært mye, alt fra pleie, stell, kommunikasjon, brukermedvirkning i praksis, medisinering og farmakologi samt at med å bygge relasjoner gjør at kommunikasjonen blir god m.m.

Den vanskeligste delen av jobben kan til tider være å balansere det emosjonelle. Når en vet at det stort sett går en vei krever det tid og erfaring å venne seg til. En skal alltid gjøre sitt beste, og vite at all forbedring er gull verdt.

Den mest underholdende delen av jobben mener jeg er den gode kontakten en får med brukerne. Den gode samtale, latter, mimring, en god tone og rom for alvor er noen av tingene som er med på at stemningen er god.
Fordeler
Gode arbeidstider
Ulemper
For få større faste stillinger.
Similar reviews
24 mai 2018
Assistent (Tidligere ansatt) - Haugesund
Da jeg ikke forholdt meg til kommune til daglig, men var leid ut som vikar er det vanskelig å gi en anmeldelse.
20 mai 2016
Pleieassistent (Tidligere ansatt) - Haugesund
Jeg opplevde at de aller fleste var med og drog lasset fremover slik at vi oppnådde resultater.
Fordeler
Leige av hytte
Ulemper
Stressende garderobe forhold
14 oktober 2015
Regnskapsmearbeider (Tidligere ansatt) - Haugesund, N11
Dagen starter med vanlige rutiner, jeg får en oppgave av lederen i avdelingen. Alt som jeg har gjort på den jobben var nytt for meg og jeg har lært veldig mye blant annet Agresso økonomisystemet.
Ledelsen var tilstede. Medarbeidere var hyggelige og samarbeider godt. Den vanskelige delen av jobben var budsjettering.
Fordeler
å gjøre det du liker
Ulemper
at jeg fikk ikke fast jobb
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Haugesund kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.8
3.4
3.4
3.8
3.6
3.3
Haugesund kommune anmeldelser etter sted