Haugesund kommune

Haugesund kommune anmeldelser fra ansatte

Veldig god jobb hvor du lærer mye om deg selv og andre. Hverdagen er ulik fra dag til dag. Hvor jeg har jobbet har det vært veldig godt arbeidmiljø og jeg gleder meg til å jobbe mer. Den vanskeligste delen av jobben er å ta pause fra arbeidsplassen pga utdanning.. Mest underholdene er alle gullkornene fra ungene, trøste dem og gode samtaler med kjekke kollegaer
Fordeler
Venner, latter, lærer mye om deg selv
Ulemper
Kan bli ringt tidelig på morgen, kan bli sendt rundt mange ulike plasser
En rolig arbeidsplass med gode medarbeidere. kjekke brukere og god stemning.
Da jeg ikke forholdt meg til kommune til daglig, men var leid ut som vikar er det vanskelig å gi en anmeldelse.
Jeg opplevde at de aller fleste var med og drog lasset fremover slik at vi oppnådde resultater.
Fordeler
Leige av hytte
Ulemper
Stressende garderobe forhold
Dagen starter med vanlige rutiner, jeg får en oppgave av lederen i avdelingen. Alt som jeg har gjort på den jobben var nytt for meg og jeg har lært veldig mye blant annet Agresso økonomisystemet.
Ledelsen var tilstede. Medarbeidere var hyggelige og samarbeider godt. Den vanskelige delen av jobben var budsjettering.
Fordeler
å gjøre det du liker
Ulemper
at jeg fikk ikke fast jobb
Ikke en dag er lik. Som vernepleierstudent er det mye å lære, som jeg gjør på min arbeidsplass, men når det er sagt er vi aldri ferdig utlært.Gode kollegaer og brukere som en lærer så godt å kjenne, gjør at en virkelig gleder seg til å gå på jobb. Alt er godt tilrettelagt slik at det går mye tid på å ordne opp i unødvendige ting. Med et godt arbeidsmiljø er tonen god med både ledelse og kollegaer, slik at en føler en kan dele ting som er bra og kan løse utfordringer på en god måte.
Til nå har jeg lært mye, alt fra pleie, stell, kommunikasjon, brukermedvirkning i praksis, medisinering og farmakologi samt at med å bygge relasjoner gjør at kommunikasjonen blir god m.m.

Den vanskeligste delen av jobben kan til tider være å balansere det emosjonelle. Når en vet at det stort sett går en vei krever det tid og erfaring å venne seg til. En skal alltid gjøre sitt beste, og vite at all forbedring er gull verdt.

Den mest underholdende delen av jobben mener jeg er den gode kontakten en får med brukerne. Den gode samtale, latter, mimring, en god tone og rom for alvor er noen av tingene som er med på at stemningen er god.
Fordeler
Gode arbeidstider
Ulemper
For få større faste stillinger.
Se flere anmeldelser om Haugesund kommune