Hamar kommune
Hamar kommune anmeldelse

Morsomt å spre glede.

12 mai 2017
Var instruktør for barn og unge med fysiske og psykiske lidelser og hadde en slags trener/ støttekontakt for barna som var med på denne aktiviteten.

En vanlig dag var sette opp banen og gjøre klar de elektriske rullestolene og så drive aktivitet til de som ville være med. så rydde etter ferdig trening
Fordeler
morsomme arbeidsforhold med mye hyggelige mennesker.
Similar reviews
10 november 2019
student sykepleier (Nåværende ansatt) - Hamar
Noen ledere har ikke empati og forståelse. Tar ikke tak i baksnakking og uthenging av medarbeidere. Ledelsen har en stor jobb og gjøre for at det skal bli godt arbeidsmiljø og stopper alle små sjefene som styrer. Ledelsen er i stor grad med å psyke ut de dem ikke vil ha det, selv om personene gjør jobben og jobber godt med kollegaer
25 august 2018
Sykepleier (Nåværende ansatt) - Hamar
En hektisk arbeidsplass med mange oppgaver. Supert arbeidsmiljø.
15 mai 2018
Sykepleier (Nåværende ansatt) - Hamar, Hamar kommune
Dårlig personalpolitikk, liten til ingen ivaretakelse av ansatte, mer opptatt av å spare penger enn trivselen og ansatte. Liten respekt for ansatte, slagordet er åpenhet men det skjer mye bak kulissene som ikke nødvendigvis er greit. Jeg angrer på at jeg sa opp jobben min og startet i Hamar kommune. Har jobbet der i fire år, og gleder meg til jeg får ny jobb.
Fordeler
Gode kollegaer.
Ulemper
Alt annet.
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos Hamar kommune. Nettverket vårt er klar til å svare.
2.6
1.8
1.8
2.3
1.5
2.8
Hamar kommune anmeldelser etter jobbtittel
Hamar kommune anmeldelser etter sted