Hamar kommune

Hamar kommune anmeldelser fra ansatte

Viser alle 5 anmeldelser
En hektisk arbeidsplass med mange oppgaver. Supert arbeidsmiljø.
Noen ledere har ikke empati og forståelse. Tar ikke tak i baksnakking og uthenging av medarbeidere. Ledelsen har en stor jobb og gjøre for at det skal bli godt arbeidsmiljø og stopper alle små sjefene som styrer. Ledelsen er i stor grad med å psyke ut de dem ikke vil ha det, selv om personene gjør jobben og jobber godt med kollegaer
Dårlig personalpolitikk, liten til ingen ivaretakelse av ansatte, mer opptatt av å spare penger enn trivselen og ansatte. Liten respekt for ansatte, slagordet er åpenhet men det skjer mye bak kulissene som ikke nødvendigvis er greit. Jeg angrer på at jeg sa opp jobben min og startet i Hamar kommune. Har jobbet der i fire år, og gleder meg til jeg får ny jobb.
Fordeler
Gode kollegaer.
Ulemper
Alt annet.
Var instruktør for barn og unge med fysiske og psykiske lidelser og hadde en slags trener/ støttekontakt for barna som var med på denne aktiviteten. En vanlig dag var sette opp banen og gjøre klar de elektriske rullestolene og så drive aktivitet til de som ville være med. så rydde etter ferdig trening
Fordeler
morsomme arbeidsforhold med mye hyggelige mennesker.
Selle av personer ,husarbeid. tålmodighet god kommunikasjon god stemning tilpasse tiden, skal med buss, ting kan ta lenger tid enn forventet. sosiale.
Fordeler
Godt forhold til kollegaene
Ulemper
Har nå lyst på noen andre utfordringer.