HP anmeldelser fra ansatte

Se alle 12,794 anmeldelser
Fått arbeidet med mange høyt kvalifiserte ledere og medarbeidere. Fått vært med å bygge og lede salgsavdelninger, som i felleskap og med stort engasjement gjort suksess hos medarbeidere, kunder, partnere.
Høyt tempo, store budsjetter som fylles hvert år, krevde mål og resultatkompetanse. Struktur og kommunikasjons kunnskap både internt og eksternt. Forstå kundens strategi og visjon, samt hele organisasjonen, samt få hele teamet til å dra positivt og kreativt i en retting som gav merverdi til sluttkunde. Bredt nettverk og jobbet med de største Norske bedriftene, samt lyttet på mine medarbeidere i en kreativ og proaktiv dialog. Vant med vanskelige situasjoner, krever raskt avklaring og beslutt. Alltid 100% lojal mot bedriften og medarbeidere, kunder og partnere, samt hatt en meget gøy tid sammen med kunder, partnere og ikke minst medarbeider. Skapt win-win situasjoner, der respekt og fremtidrettet er viktige og avgjørende faktorer for vår suksess.
Fordeler
Medarbeidere
Ulemper
Noen ganger, i et så stort Internasjonalt selskap, kan Norge bli litt liten
Når jeg jobbet der var dette ett av verdens mest ønskede arbeidsplass med kultur og finesse. Dette måtte vike men er fremdeles et fint selskap
Fordeler
Gode på intern jobb rotasjon
Se flere anmeldelser om HP
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos HP. Nettverket vårt er klar til å svare.
Basert på 12,794 anmeldelser
4 730