H&M anmeldelser fra ansatte

Se alle 7,800 anmeldelser
Veldig gøy å jobbe hos H&M. Det er mye å gjøre hele tiden og timene går fort :)
Meget høyt tempo og stor variasjon som jeg liker veldig godt. Gode arbeidskollegar og flotte kunder. Inspirende kolleksjoner.
etter min erfaring med å jobbe på Hm så virket jobben som butikkansatt som verdens verste jobb men etter jeg hadde noen andre små jobber som butikkansatt så skjønte jeg at å grue seg til er egentlig ikke normalt, det var stor konkurranse mellom de ansatte på Hm om hvem som var best og mest likt av sjefen, de var ekstremt uhøffelige og nedlatende mot de nye ansatte.
H&M er den absolutt beste bedriften jeg har jobbet hos. Vi har alltid mye å gjøre, noe som får tiden til å gå veldig raskt.
Orari di lavoro flessibili. Colleghi piacevoli e buona organizzazione del lavoro.
There are ridiculous rules about one not being allowed to drink water in front of customers, or that might just have been the manager's doing. Very reluctant to letting us get water, and would rather have us leave on breaks to drink a glass of water, than let us bring a bottle to the workplace. Expectations were high, and the manager kept reminding us that we were easily replaceable. If you're on a 0-hour-contract, you're not valuable.
Fordeler
25% off clothing on days you are working, only at the store you work at.
Ulemper
Not allowed to drink water in front of customers.
En typisk dag begynner med å henge opp varer, hjelpe kunder i kassen og hjelpe kunder med forskjellige ting som å finne riktige plagg.

Jeg lærte meg å se hva som måtte bli gjort og ta initiativ, samt prioritere riktig når arbeidstempoet er høyt. Det var ofte travelt og da løste jeg det med å være strukturert og effektiv.

Ledelsen var veldig flink med å si hvilke arbeidsoppgaver som var viktigst og var flink til å fordele de ulike arbeidsoppgavene rettferdig.

Jeg likte arbeidskulturen på H&M veldig godt. Alle hadde en god tone og det var mennesker i alle aldersgrupper.

Den mest underholdene delen av jobben er det er alltid noe å gjøre, så dagene går fort.
Fordeler
Alltid noe å gjøre, tiden går fort og er lett å vite hvordan ting fungerer.
jeg er ansvarsfull. har samarbeidsevner og er godt likt blandt kollegaer . Salg og service er viktig
En organisasjon med ryddige forhold og god støtte til alle ansatte.
Sa opp og flyttet til kr.sand i 2009 .angrer litt på det den dag i dag.
Fordeler
Prosentkort på det man handler i butikk
Take part in events,work for higher goals than just for the money

When I started working I was like a robot cling on time doing my duties and going home when I finishe. One day I was needed to stay for longer so I agreed to stay and from that day I was more productive, I built self confidence and it was so fun being there and precipitating more that just folding clothes
En veldig fin og seriøs arbeidsplass. Veldig hyggelige, hjelpsomme og ordentlige mennesker jeg har jobbet med. Aldri opplevd noe negativt om arbeidsplassen bortsett fra litt lite folk på jobb til noen tider, men ingenting som har gjort at jeg har mistrivdes.
Fordeler
Rabatter på kleskjedene H&M hører til.
Gode ledere og medarbeidere. Jobber bra når alle er sammarbeidsvillige.Vanskeligste delen var å ikke yte nok,den mest underholdene delen er et godt samhold med mine kollegaer og ledelsen.
Wonderful people and great management. After year as a sale adviser I' have been doing visual merchandiser job. Recommendations of all products , displays and helping in a cashier was my main duties. Had a training to be manager.
Fordeler
Great place to learn everything about retail.
Ulemper
Cold weather in Norway .
en fantastisk arbetsplats !!
Underbara kollegor.

Bra ledning som gjorde allt för att vi skulle ha det bra på jobb, lyssnade på vad de anställda hade att säga.

Har lärt mig mycket under mina år på H&M då jag jobbad som säljare, avdelningsledare och visual merchandiser.

Ett företag du kan växa i och ha en karriär.
En typisk arbetsdag börjar för mig att jag har hand om öppning av butiken. Dvs börjar med nödutgångar och brandrutiner.
Ordnar färdigt alla kassor, och bankar gårdagens kassa. Går igenom scheman och godkänner in och ut stämplingar.

Håller i morgonmöte för personalen innan butiksöppning där vi går igenom gårdagens tal, dagens mål och eventuella kampanjer/aktiviteter.

Avdelningsledartjänsten som jag har nu har givit mig en djupare syn i siffror och mål. Som ledare i en stor butik har jag även lärt mig att hantera konflikter, tala och leda större grupper.

Den svåraste delen i mitt jobb som ledare är att få tiden att räcka till. Med många planer och aktiviteter som sker i butiken finns det sällan någon tid över till annat. Därför har jag lärt mig att noggrann planering krävs för att få butiken och min avdelning att gå runt.

Det absolut bästa med mitt jobb är att det sker något hela tiden. Se att vi genom teamwork når våra mål och har en god stämning på jobbet får mig som ledare att älska det jag gör.
Fordeler
Rabatterade priser i företagets och systerbolagens butiker
Som visual mechandiser jobbet jeg med butikkens utseende og utstillingsvinduer, dette var noe jeg planlagte hver uke.
Jeg har lært mye fra jobben som visual merchandiser, planlegging og utføring av arbeidet, jobbe strukturert og målbevisst samt det å være en god leder.

Den vanskeligste og mest utfordrende delen av jobben var å komme ajur til en hver tid.

Den mest underholdende delen av jobben var den lekne delen, det å være nytenkende, kreativ og visuell.
Å jobbe i H&M er veldig flott. Flott miljø og alle som jobber der blir en liten familie.
Vi har masse forskjellige arbeidsoppgaver hver dag som alle får være med på. Og alt er like spennende siden alt har så stor betydning for at butikken skal være innbydene for kundene.

I H&M har man store muligheter for å jobbe seg oppover uten noe spesiell utdanning...erfaring og stå-på vilje er det som gjelder.

Man får møte masse hyggelige mennesker, men selvfølgelig er det noen som ikke er fullt så hyggelige, men da gjelder det å ha smilet på plass og ta det proffesjonelt.

Alle som jobber der er like viktige, og teamwork er utrolig viktig!

Prioriteringer er også veldig viktig...vi lærer fort hva som er viktigst å ikke, sånn at vi på hektiske dager vet hva vi må gjøre og hva vi kan vente med så vi har full kontroll hele tiden.

Artig jobb for den som liker å være kreativ og tenker mer-salg!
Fordeler
personal rabatt, mulighet for å jobbe seg opp i bransjen, masse forskjellige arbeidsoppgaver
Ulemper
varierende arbeidstider, helge jobbing, må tåle litt "kjeft" fra kunder
Se flere anmeldelser om H&M
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos H&M. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.8
Basert på 7,800 anmeldelser