H&M anmeldelser fra ansatte

Fant 12 anmeldelser som matchet søket Se alle 5 230 anmeldelser
Sorter etter: Hjelpsomhet | Omtale | Dato
Gøy og alltid mye å gjøre
Ekstrahjelp (Tidligere ansatt) –  Bergen14 november 2018
En typisk dag begynner med å henge opp varer, hjelpe kunder i kassen og hjelpe kunder med forskjellige ting som å finne riktige plagg.

Jeg lærte meg å se hva som måtte bli gjort og ta initiativ, samt prioritere riktig når arbeidstempoet er høyt. Det var ofte travelt og da løste jeg det med å være strukturert og effektiv.

Ledelsen var veldig flink med å si hvilke arbeidsoppgaver som var viktigst og var flink til å fordele de ulike arbeidsoppgavene rettferdig.

Jeg likte arbeidskulturen på H&M veldig godt. Alle hadde en god tone og det var mennesker i alle aldersgrupper.

Den mest underholdene delen av jobben er det er alltid noe å gjøre, så dagene går fort.
Fordeler
Alltid noe å gjøre, tiden går fort og er lett å vite hvordan ting fungerer.
Hjalp denne anmeldelsen?JaNeiRapporter
Grei plass
Butikkmedarbeider (Tidligere ansatt) –  Trondheim14 mai 2018
En organisasjon med ryddige forhold og god støtte til alle ansatte.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 1Rapporter
Trivdes veldig godt
Lagermedarbeider (Tidligere ansatt) –  Oslo24 april 2018
Sa opp og flyttet til kr.sand i 2009 .angrer litt på det den dag i dag.
Fordeler
Prosentkort på det man handler i butikk
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3NeiRapporter
Productive and fun workplace very firiendly employees
Store retail (Tidligere ansatt) –  Norway20 desember 2017
Take part in events,work for higher goals than just for the money

When I started working I was like a robot cling on time doing my duties and going home when I finishe. One day I was needed to stay for longer so I agreed to stay and from that day I was more productive, I built self confidence and it was so fun being there and precipitating more that just folding clothes
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3NeiRapporter
Hyggelig og seriøs arbeidsplass.
Sales advisor (Nåværende ansatt) –  Oslo9 mai 2017
En veldig fin og seriøs arbeidsplass. Veldig hyggelige, hjelpsomme og ordentlige mennesker jeg har jobbet med. Aldri opplevd noe negativt om arbeidsplassen bortsett fra litt lite folk på jobb til noen tider, men ingenting som har gjort at jeg har mistrivdes.
Fordeler
Rabatter på kleskjedene H&M hører til.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter
God arbeidsplass
Lagermedarbeider (Tidligere ansatt) –  Skedsmo kommune7 desember 2016
Gode ledere og medarbeidere. Jobber bra når alle er sammarbeidsvillige.Vanskeligste delen var å ikke yte nok,den mest underholdene delen er et godt samhold med mine kollegaer og ledelsen.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 4NeiRapporter
Great place to work.
Sale Advisor (Tidligere ansatt) –  Oslo16 februar 2016
Wonderful people and great management. After year as a sale adviser I' have been doing visual merchandiser job. Recommendations of all products , displays and helping in a cashier was my main duties. Had a training to be manager.
Fordeler
Great place to learn everything about retail.
Ulemper
Cold weather in Norway .
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 7Nei 1Rapporter
kreativ arbetsplats, högt tempo, varierande arbetsuppgifter
VISUAL MERCHANDISER (Tidligere ansatt) –  Oslo, N0317 november 2015
en fantastisk arbetsplats !!
Underbara kollegor.
Bra ledning som gjorde allt för att vi skulle ha det bra på jobb, lyssnade på vad de anställda hade att säga.
Har lärt mig mycket under mina år på H&M då jag jobbad som säljare, avdelningsledare och visual merchandiser.
Ett företag du kan växa i och ha en karriär.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2Nei 1Rapporter
teamwork när den är som bäst
Avdelningsledare (Nåværende ansatt) –  Oslo17 januar 2015
En typisk arbetsdag börjar för mig att jag har hand om öppning av butiken. Dvs börjar med nödutgångar och brandrutiner.
Ordnar färdigt alla kassor, och bankar gårdagens kassa. Går igenom scheman och godkänner in och ut stämplingar.
Håller i morgonmöte för personalen innan butiksöppning där vi går igenom gårdagens tal, dagens mål och eventuella kampanjer/aktiviteter.

Avdelningsledartjänsten som jag har nu har givit mig en djupare syn i siffror och mål. Som ledare i en stor butik har jag även lärt mig att hantera konflikter, tala och leda större grupper.

Den svåraste delen i mitt jobb som ledare är att få tiden att räcka till. Med många planer och aktiviteter som sker i butiken finns det sällan någon tid över till annat. Därför har jag lärt mig att noggrann planering krävs för att få butiken och min avdelning att gå runt.

Det absolut bästa med mitt jobb är att det sker något hela tiden. Se att vi genom teamwork når våra mål och har en god stämning på jobbet får mig som ledare att älska det jag gör.
Fordeler
Rabatterade priser i företagets och systerbolagens butiker
Inspirerende og utfordrende jobb
Visual merchandiser (Tidligere ansatt) –  Lillestrøm, N0224 oktober 2014
Som visual mechandiser jobbet jeg med butikkens utseende og utstillingsvinduer, dette var noe jeg planlagte hver uke.
Jeg har lært mye fra jobben som visual merchandiser, planlegging og utføring av arbeidet, jobbe strukturert og målbevisst samt det å være en god leder.

Den vanskeligste og mest utfordrende delen av jobben var å komme ajur til en hver tid.
Den mest underholdende delen av jobben var den lekne delen, det å være nytenkende, kreativ og visuell.
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 3NeiRapporter
En artig og kreativ arbeidsplass
Butikk medarbeider / selger (Tidligere ansatt) –  Kongsberg31 mai 2012
Å jobbe i H&M er veldig flott. Flott miljø og alle som jobber der blir en liten familie.
Vi har masse forskjellige arbeidsoppgaver hver dag som alle får være med på. Og alt er like spennende siden alt har så stor betydning for at butikken skal være innbydene for kundene.
I H&M har man store muligheter for å jobbe seg oppover uten noe spesiell utdanning...erfaring og stå-på vilje er det som gjelder.
Man får møte masse hyggelige mennesker, men selvfølgelig er det noen som ikke er fullt så hyggelige, men da gjelder det å ha smilet på plass og ta det proffesjonelt.
Alle som jobber der er like viktige, og teamwork er utrolig viktig!
Prioriteringer er også veldig viktig...vi lærer fort hva som er viktigst å ikke, sånn at vi på hektiske dager vet hva vi må gjøre og hva vi kan vente med så vi har full kontroll hele tiden.
Artig jobb for den som liker å være kreativ og tenker mer-salg!
Fordeler
personal rabatt, mulighet for å jobbe seg opp i bransjen, masse forskjellige arbeidsoppgaver
Ulemper
varierende arbeidstider, helge jobbing, må tåle litt "kjeft" fra kunder
Hjalp denne anmeldelsen?Ja 2NeiRapporter

Se flere H&M anmeldelser

Krevd profil

Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos H&M. Nettverket vårt er klar til å svare.

Still et spørsmål

3,8