GE Healthcare

GE Healthcare anmeldelser fra ansatte

Se alle 1,993 anmeldelser
Veldig PÅ jobb, anbudsprosessene var tunge, lærerike.
Pulserende miljø, selvstendig stilling som krevde mye av kunnskap og struktur av den enkelte ansatte.
Fordeler
Mange fordeler ingen nevnt ingen glemt
Ulemper
Mye hjemmekontor i perioder.
Working culture is very understanding. People are very nice and I really like working there.
Revisar los requerimientos de cliente, due dates de ordenes y material availability
Fordeler
gastos medicos mayores, bonos de despensa mensuales
Ulemper
se creo un ambiente de amiguismo
Her var det helkontinuerlig skiftarbeid og tolvtimers helgevakter.
Vi hadde forskjellige arbeids oppgaver hver dag, vi roterte på jobbene etter en plan som vi satt opp selv. En kunne sitte på dataen og styre anlegget, og de tre andre var ute og fulgte ordre fra han som satt på DM. og gjorde forskjellige andre oppgaver for å holde driften av anlegget optimal. Jeg tok fagbrevet mitt på denne jobben og lærte mye om drift av anlegget og vedlikehold, var også med i brannvernet ved bedriften. lærte opp lærlinger så de kunne ta fagbrevet. Medarbeiderne var i alle aldre og alle er forskjellige. hadde ikke noe problem å jobbe med de yngre eller de som var eldre. Lærte mye av en som hadde jobbet på bedriften hele livet, han hadde mye triks og kunnskap som hjalp med å holde driften optimal. Sjefen var streng og viste hvordan han ville ha det, og det syns jeg er viktig i en sjef.

Vi var mye på skift turer som styrket forholdet mellom kollegene.

det som var mest underholdende og spennende var å jobbe med opplæring av lærlinger, da lærte man mye nytt selv og det var morsomt å se det skjønne hvordan anlegget hang i sammen og hva som kreves for å holde driften optimal og levere ett godt slutt produkt.
Se flere anmeldelser om GE Healthcare
Krevd profil
Still et spørsmål om å jobbe eller intervjue hos GE Healthcare. Nettverket vårt er klar til å svare.
3.9
Basert på 1,993 anmeldelser